חדשות

מאות ערכות חיטוי חולקו לעורכי הדין

חדשות1 באפריל 2020    דקה אחת
0

בעקבות 17 מקרי הידבקות בקורונה בבית המשפט בבאר שבע, חולקו ערכות חיטוי לעורכי הדין

מאות ערכות חיטוי חולקו לעורכי הדין
צילום : יחסי ציבור

בעקבות התפשטות הקורונה בבית המשפט: מאות ערכות חיטוי חולקו לעורכי הדין. הערכות חולקו על ידי עובדי מחוז דרום בלשכת עורכי הדין בכניסה לבית המשפט, על מנת לסייע במניעת התפשטות הנגיף

בעקבות התפשטות נגיף הקורונה בבית המשפט בבאר-שבע, בו נתגלו 17 מקרים של עובדים שלקו בנגיף, החליט עו"ד אלעד דנוך, יו"ר מחוז דרום בלשכת עורכי הדין, ליזום חלוקת מאות ערכות חיטוי לעורכי הדין שעדיין נדרשים להגיע למקום.
החל מהבוקר קיבלו עורכי הדין בכניסה לבית המשפט ערכות חיטוי אישיות הכוללות בקבוק אלכוג'ל לחיטוי, מסיכה ושני זוגות כפפות חד-פעמיות.
יור" מחוז דרום, עו"ד אלעד דנוך: "החלטנו על ביצוע המהלך כצעד משלים לפעולות הננקטות כיום בבית המשפט על מנת למנוע את התפשטות הנגיף. אנו פועלים גם בנושא זה בשיתוף פעולה עם הנהלת בית המשפט, ומקפידים לקיים את הדיונים בכפוף להנחיות משרד הבריאות ותוך שמירה קפדנית על בריאותם ושלומם של באי המקום".

כתבות נוספות בחדשות

0

יריד שישי במדרחוב קק"ל חוזר

ביריד המתחדש יציגו מעל 30 דוכנים מקוריים לצד העסקים במדרחוב, הברים התוססים ושדרת האוכל העשירה במקום באווירה שמחה עם מופעים של נגני רחוב. לצד היריד חוזר גם שוק האיכרים המתקיים במימון המשרד הנגב, הגליל והחוסן הלאומי, ויציע תוצרת מגוונת ועשירה של חקלאי האזור

חדשות25 במרץ 2024    דקה אחת
0

עוצמה נשית בחזית ובעורף

מאות השתתפו באירוע הצדעה לנשים שהתקיים בבאר שבע

חדשות21 במרץ 2024    דקה אחת

כתיבת תגובה