חדשות

שמרטפיה לילדי הצוות הרפואי

חדשות31 במרץ 2020    דקה אחת
1

בקיבוץ משמר הנגב הקימו שמרטפיה מיוחדת עבור ילדי הרופאות מהקיבוץ

שמרטפיה לילדי הצוות הרפואי
הרופאות ממשמר הנגב. צילום: פרטי

בטיפול נמרץ כללי בבית החולים סורוקה בבאר שבע עובדות שתי רופאות ממשמר הנגב, ד״ר גליה קרפ וד״ר לימור בסר. עבודתן בשגרה, ככל שעבודת רופאים היא שגרה, מציב אותן ביום יום בסיטואציות מאתגרות, לא פשוטות ומורכבות . באגף הסמוך אליהן בבית החולים סורוקה עובדת נירית טולדנו, גם היא תושבת משמר הנגב, מיילדת תינוקות רבים ומביאה חיים לעולם – תפקיד מרגש המחייב נוכחות ומשמרות אינטנסיביות. במשמר הנגב קיימים עובדי רפואה ,אחיות, אנשי מ"דא ועובדי מרפאות, שבימים אלו עובדים קשה בשביל לשמור על כולנו. בתקופה הזו של התפשטות מגפת הקורונה בארץ, העבודה היא מסביב לשעון. המחויבות לסייע לכמה שיותר חולים בעת משבר גדלה אף יותר, והרצון להתגייס ולתת יותר שעות עבודה מתעצם. עקב המצב, ילדיהם נותרו בבית ללא מסגרות חינוכיות ופעילות פנאי, ועלה הצורך לתת מענה קהילתי כדי לסייע. קיבוץ משמר הנגב, בהובלת מועצת החינוך ובסיוע אגף החינוך ומינהל חברה ונוער במשרד החינוך התגייסו לעזרה ופתחו בקיבוץ שמרטפיה כדי להקל ככל שניתן על משפחות הרופאים בקיבוץ. ילדי הצוותים הרפואיים מגיעים בשעות היום לפעילות בהובלת צוות החינוכי ומאפשרים להורים להתמקד בעבודתם החשובה.

כתבות נוספות בחדשות

0

תושבת תל שבע נעצרה בחשד לקדר עם...

"זריחה מוקדמת": בפשיטה של כוחות המשטרה של המחוז הדרומי נעצרה תושבת תל שבע, קרובת משפחה של בכיר בארגון הטרור חמאס, בחשד לקיום קשר עם פעילי חמאס והזדהות עם ארגון הטרור תוך ביצוע הסתה ותמיכה למעשה טרור בישראל.

חדשות1 באפריל 2024    דקה אחת
0

יריד שישי במדרחוב קק"ל חוזר

ביריד המתחדש יציגו מעל 30 דוכנים מקוריים לצד העסקים במדרחוב, הברים התוססים ושדרת האוכל העשירה במקום באווירה שמחה עם מופעים של נגני רחוב. לצד היריד חוזר גם שוק האיכרים המתקיים במימון המשרד הנגב, הגליל והחוסן הלאומי, ויציע תוצרת מגוונת ועשירה של חקלאי האזור

חדשות25 במרץ 2024    דקה אחת

כתיבת תגובה

  • משתמש אנונימי (לא מזוהה)

    הקיבוץ הכי טוב בעולם:) משמר הנגב