חדשות

לומדים להיות יוטיוברים

חדשות29 במרץ 2020    3 דקות
0

מיזם מיוחד של המשרד לפיתוח הפריפריה, הנגב והגליל יחד עם הרשות לפיתוח הנגב ילמד את הילדים להיות יוטיוברים מקצועיים

לומדים להיות יוטיוברים
משה מור יוסף. צילום: אור אלכסנברג

במיוחד בימים בהם לא ניתן לצאת מהבית, המשרד לפיתוח הפריפריה, הנגב והגליל והרשות לפיתוח הנגב ממשיכים לחזק את תחום חינוך הבלתי פורמאלי בנגב ומשיקים ערוץ למידה מהבית. החל מהיום אלפי ילדים ובני נוער בנגב מהמגזר היהודי והבדואי ילמדו ממדריכי יוטיוב ויוטיוברים מובילים בישראל כיצד להיות "יוטיוברים" מקצועיים במקביל יחולקו לילדים מהמגזר החרדי ערכות לימוד ומשחק עד הבית. במהלך החודש הקרוב, בימים ראשון עד חמישי בין השעות 13:00-15:00 יעלו כוכבי רשת מפורסמים וילמדו את ילדי הנגב המשתתפים גם בימי שיגרה בתכנית "מצוינגב" ו"נגב קוד", כיצד להשתמש ביוטיוב כדי להעביר מסרים שונים לעולם ולייצר סרטונים מצחיקים. בנוסף, כוכבי הרשת גם ישתפו את הילדים ובני הנוער כיצד עוברים גם עליהם ימי הסגר וההשבתה. בנוסף, מידי יום בין השעות16:00-18:00 תשודר בתחנת הבית של תושבי הנגב, רדיו דרום, פינה מיוחדת בה ילדים ובני נוער יוכלו להעמיק ולקיים שיחות עם יוטיוברים מפורסמים שיספרו כיצד עוברים עליהם ימי הבידוד, לקבל המלצות וטיפים וגם לקבל תשובות על שאלותיהם בשידור חי.

בנוסף, כל כוכבי היוטיוב ביחד עם מדריכים מקצועיים של חברת "לידרס-אפ טכנולוגיות", יחד עם קרין ונמרוד אלדאה מערוץ היוטיוב הפופולארי  "טופ גיק" ילמדו בחודש הקרוב את הילדים מידי יום את הקורס הכי נחשק בארץ היום: "כיצד להיות יוטיובר מקצועי". את היוזמה המגניבה הזאת, שתעסיק רבבות ילדים תושבי הנגב, מהמגזר היהודי והבדואי השיק בימים אלה שר הפנים והשר לפיתוח הפריפריה, הנגב והגליל, אריה דרעי ומנכ"ל הרשות לפיתוח הנגב משה מור-יוסף, יחד עם הצוות המקצועי של הרשות האמון על מיזמי חינוך למצוינות ולמידה מרחוק. עם תחילת המיזם שמשגע את ילדי הנגב נרשמה הענות של אלפי ילדים ובני נוער בנגב. ראשי רשויות בנגב כבר הביעו ענין בתכנית וביקשו להפיץ את הקישור לתכנית הלמידה מרחוק בקרב תלמידי בתי הספר ברשויות שלהם, כדי להבטיח כמה שעות של שקט ומנוחה להורים המותשים.

שר הפנים והשר לפיתוח הפריפריה, הנגב והגליל, אריה דרעי: "הימים הלא פשוטים הללו, ימי משבר הקורונה,  מחייבים את כל בית ישראל להישאר ספונים בבית, הורים וילדים גם יחד, מבלי יכולת לצאת החוצה כבעבר, במצוות משרד הבריאות. אנחנו במשרד לפיתוח הפריפריה, הנגב והגליל שקלנו כיצד להבטיח תעסוקה נאותה לילדים השוהים שעות ארוכות כל כך בבית. התוצאה: שיעורי העשרה מעשירים ומרתקים, הן בפורמט הדיגיטלי והן באמצעות ערכות לימוד ומשחק פיזיות לילדי הציבור החרד לדבר השם. מקווה שבכך נתרום ולו במעט לשמירה על מצב הרוח והשפיות של הילדים ושל ההורים, עד שנתבשר בבשורות טובות מהר ככל האפשר".

מנכ"ל הרשות לפיתוח הנגב, משה מור יוסף: "כשם שבימי שיגרה הרשות לפיתוח הנגב משקיעה תקציבים גדולים, וחשיבה של טובי המוחות כדי לעודד מצוינות ושידרוג מערך הלימודים והחינוך בישובי הנגב – מכל המיגזרים – גמרנו אומר להמשיך בכך גם בימי "משבר הקורונה. אלא שהפעם אנחנו עושים זאת באמצעים מקוונים ולמידה מרחוק באופן שיתאים לימי הסגר המאתגרים הללו. כולנו מצווים בימים אלה על ונשמרתם מאוד לנפשותיכם. טוב יהיה שנדאג גם לתעסוקה מעניינת ומחכימה לילדים ולהורים שימצאו את עצמם יחד בין ארבע קירות במשך ימים ארוכים".

 

כתבות נוספות בחדשות

0

תושבת תל שבע נעצרה בחשד לקדר עם...

"זריחה מוקדמת": בפשיטה של כוחות המשטרה של המחוז הדרומי נעצרה תושבת תל שבע, קרובת משפחה של בכיר בארגון הטרור חמאס, בחשד לקיום קשר עם פעילי חמאס והזדהות עם ארגון הטרור תוך ביצוע הסתה ותמיכה למעשה טרור בישראל.

חדשות1 באפריל 2024    דקה אחת
0

יריד שישי במדרחוב קק"ל חוזר

ביריד המתחדש יציגו מעל 30 דוכנים מקוריים לצד העסקים במדרחוב, הברים התוססים ושדרת האוכל העשירה במקום באווירה שמחה עם מופעים של נגני רחוב. לצד היריד חוזר גם שוק האיכרים המתקיים במימון המשרד הנגב, הגליל והחוסן הלאומי, ויציע תוצרת מגוונת ועשירה של חקלאי האזור

חדשות25 במרץ 2024    דקה אחת

כתיבת תגובה