חדשות

מכפיל כוח בחירום

חדשות25 במרץ 2020    דקה אחת
0

בקבוצת צוות 3 ממשיכים במשימות האבטחה והניקיון ואף הכניסו שירות חדש לחיטוי וטיהור בתים פרטיים, בתי עסק, מוסדות ומתקנים חיוניים. "העובדים שלנו הם מכפיל כוח מקצועי מהמעלה הראשונה וניצבים בחזית המאבק עם האתגר הלאומי שהגיע לפתחנו"

מכפיל כוח בחירום
מחטאים משרדים ובתים פרטיים. צילום: באדיבות צוות 3

ההתמודדות עם מגיפת הקורונה בישראל הובילה את המדינה להכיר במאבטחים, בשומרים ובעובדי הניקיון ככוח חיוני בחירום.

בימים אלה, כאשר העולם מתמודד עם נגיף הקורונה, גם בישראל נמצאים רוב תושבי המדינה בהסגר. לאחרונה, המדינה הכירה במאבטחים, בשומרים ובעובדי הניקיון ככוח עזר חיוני בחירום. מנכ"ל קבוצת השמירה צוות 3 ניר גלבוע, אמר השבוע כי "עובדי האבטחה, השמירה והניקיון הם מכפיל כוח בימים אלה לכוחות המשטרה, הצבא והבריאות. המעגל השלישי של הביטחון במדינה נותן שקט לאלפי עסקים, מוסדות שנאלצו לסגור את שעריהם בשל המצב". לדבריו, צריך לזכור שהקורונה לא שינתה את שגרת יומם של הפורצים והגנבים ועל מנת לסכל את מזימתם, המאבטחים והסיירים נותנים שקט נפשי לעסקים ומוסדות שנאלצו להיסגר בשל המצב.

מעבר לכך, בצוות 3 החלו להעניק שירות חדש לחיטוי וטיהור מפני נגיף הקורונה, וזאת בעקבות דרישות הלקוחות. השירות החיטוי מפני נגיף הקורונה ניתן לבתים פרטים, חברות, רשויות וגופיים ציבוריים שונים. לאחרונה, פנו ראשי ארגון חברות השמירה והאבטחה וארגון חברות הניקיון אל הגורמים הממשלתיים הרלבנטיים במטרה להכיר בעובדי חברות השמירה האבטחה והניקיון ככוח חיוני בחירום, המהותיים לשמירה על הרציפות התפקודית של המשק. לפני ימים אחדים, פנייתם נענתה, כך חברות מענפי השמירה האבטחה והניקיון הוכרו, בתקנות לשעת חירות, כחיוניים למשק.

כתבות נוספות בחדשות

0

יריד שישי במדרחוב קק"ל חוזר

ביריד המתחדש יציגו מעל 30 דוכנים מקוריים לצד העסקים במדרחוב, הברים התוססים ושדרת האוכל העשירה במקום באווירה שמחה עם מופעים של נגני רחוב. לצד היריד חוזר גם שוק האיכרים המתקיים במימון המשרד הנגב, הגליל והחוסן הלאומי, ויציע תוצרת מגוונת ועשירה של חקלאי האזור

חדשות25 במרץ 2024    דקה אחת
0

עוצמה נשית בחזית ובעורף

מאות השתתפו באירוע הצדעה לנשים שהתקיים בבאר שבע

חדשות21 במרץ 2024    דקה אחת

כתיבת תגובה