חדשות

צו סגירה למספרה בדימונה

חדשות24 במרץ 2020    דקה אחת
0

מספרה בדימונה נסגרה על ידי המשטרה מכיוון שפעלה בניגוד ל צו בריאות העם (תיקון 10) תוך סיכון האוכלוסייה

צו סגירה למספרה בדימונה
אילוסטרציה: דוברות המשטרה

משטרת ישראל בתחנת דימונה בליווי מקצועי של תביעות רישוי דרום ערכה שימוע והוציאה צו סגירה מכוח סעיף 78 לפקודת המשטרה וזאת למשך 30 ימים לבעל עסק אשר למרות הוראות משרד הבריאות הפעיל את עסקו. במשטרה ציינו כי בשלוש בקרות שונות נמצא העסק פועל כבשגרה וזאת בניגוד לצו בריאות העם למניעת הפצת נגיף הקורונה. במסגרת פעילות האכיפה של המשטרה הגיעה למקום בשבוע שעבר בקרית אבטחה ורישוי מתחנת המשטרה בדימונה והסבירה לבעל העסק אודות האיסור לפתוח עסק זה לטיפול לא רפואי בגוף האדם. אתמול (ב') בוצעו שתי בקרות במהלכן נמצא כי העסק פעיל ולקוחות בתחומי בית העסק מקבלים שירות מבעל העסק. כוחות משטרה פינו את בית העסק. היום (ג')  זומן לשימוע בעל העסק בפני מפקד תחנת דימונה אשר הורה בסיומו על סגירת בית העסק וזאת למשך 30 ימים.

כתבות נוספות בחדשות

0

תושבת תל שבע נעצרה בחשד לקדר עם...

"זריחה מוקדמת": בפשיטה של כוחות המשטרה של המחוז הדרומי נעצרה תושבת תל שבע, קרובת משפחה של בכיר בארגון הטרור חמאס, בחשד לקיום קשר עם פעילי חמאס והזדהות עם ארגון הטרור תוך ביצוע הסתה ותמיכה למעשה טרור בישראל.

חדשות1 באפריל 2024    דקה אחת
0

יריד שישי במדרחוב קק"ל חוזר

ביריד המתחדש יציגו מעל 30 דוכנים מקוריים לצד העסקים במדרחוב, הברים התוססים ושדרת האוכל העשירה במקום באווירה שמחה עם מופעים של נגני רחוב. לצד היריד חוזר גם שוק האיכרים המתקיים במימון המשרד הנגב, הגליל והחוסן הלאומי, ויציע תוצרת מגוונת ועשירה של חקלאי האזור

חדשות25 במרץ 2024    דקה אחת

כתיבת תגובה