חדשות

בארגון קבלני הנגב- נערכים מחדש

חדשות22 במרץ 2020    2 דקות
0

בארגון קבלני הנגב נערכים מחדש תחת המגבלות החדשות של משרד הבריאות, וממשיכים לתת מענה לקבלנים השונים שצריכים להתחיל לדאוג לעובדים מעבר לשעות העבודה שלהם

בארגון קבלני הנגב- נערכים מחדש

בזמן שהמשק מוריד הילוך, ארגון קבלני הנגב ממשיך לסייע לקבלנים ולהעניק להם מענה מהיר. לאחר עשרות דיונים שבהם השתתפו מציגי ארגון קבלני הנגב והתאחדות בוני הארץ עם משרדי הממשלה השונים, הצליחו לצמצם את הנזקים הצפויים לענף הבנייה ולמשק. בתוך כך, הושג אישור להלין עובדים פלסטינאים שיש להם אישורי שהייה בישראל למשך חודשיים, וזאת בכדי לא לסכן ולהעביר אותם במעברים צפופים והומי אדם, מדי יום.

לאור ההנחיות החדשות, הקבלנים השונים נתבקשו להיערך למצב החדש ולפעול במרץ בכדי להבטיח את בריאותם של העובדים, גם מעבר לשעות העבודה. כחלק מההיערכות לתקופה הקרובה תחת המגבלות השונות, הקבלנים נאלצים להתמודד עם סוגיות שונות כמו: באיזה מקום הם יוכלו להלין את העובדים? כמה עובדים צריכים לשהות בחדר, בהתאם לצו משרד הבריאות? ויחד עם זאת לבדוק למי מהעובדים יש אישורי שהייה.

מי שדואגים לקבל את הפניות המרובות ולהיות עבור הקבלנים בכל שעה, הם ארגון קבלני הנגב שמצליחים להמשיך ולתת מענה על אף הלחץ והשינויים המתרחשים מדי יום. כחלק מפעילותם בימים אלו, הם דאגו להקים מוקד חירום שבמסגרתו הם נותנים מענה לציבור הקבלנים, מעדכנים על השינויים שחלים, מוציאים קולות קוראים לבתי מלון שיאכלסו את הפועלים שעתידים להיכנס לארץ ולשהות למשך חודשיים ומסייעים בעיקר בהיערכות למצב החדש והמאתגר.

אלי אביסרור, יו"ר ארגון קבלני הנגב ומ"מ נשיא התאחדות בוני הארץ: אני שמח מאוד על ההחלטה שהתקבלה לאפשר לעובדים לשהות וללון בישראל בסוף כל יום עבודה, מבלי לסכן אף אחד.  ועוד יותר שמח על האפשרות שניתנה לנו בימים אלו, להיות שם עבור ציבור הקבלנים באמצעות קו חירום שפתחנו. יש לזכור, שענף הבנייה הינו חיוני למשק. קבלנים רבים עמלים על פרויקטים כמו- גנים, בתי חולים, כבישים ושורה ארוכה של פרויקטים שהמשק זקוק להם. אנחנו קשובים להנחיות והשינויים שחלים מדי יום ונמצאים בקשר יומיומי עם הקבלנים כדי לסייע להם. כולי תקווה שנצלח את המשבר, ללא נזקים והכי חשוב, תוך שמירה על הבריאות של כולם".

 

 

 

 

כתבות נוספות בחדשות

0

תושבת תל שבע נעצרה בחשד לקדר עם...

"זריחה מוקדמת": בפשיטה של כוחות המשטרה של המחוז הדרומי נעצרה תושבת תל שבע, קרובת משפחה של בכיר בארגון הטרור חמאס, בחשד לקיום קשר עם פעילי חמאס והזדהות עם ארגון הטרור תוך ביצוע הסתה ותמיכה למעשה טרור בישראל.

חדשות1 באפריל 2024    דקה אחת
0

יריד שישי במדרחוב קק"ל חוזר

ביריד המתחדש יציגו מעל 30 דוכנים מקוריים לצד העסקים במדרחוב, הברים התוססים ושדרת האוכל העשירה במקום באווירה שמחה עם מופעים של נגני רחוב. לצד היריד חוזר גם שוק האיכרים המתקיים במימון המשרד הנגב, הגליל והחוסן הלאומי, ויציע תוצרת מגוונת ועשירה של חקלאי האזור

חדשות25 במרץ 2024    דקה אחת

כתיבת תגובה