חדשות

משבר הקורונה : משלוח תרופות חינם לבני 65+

חדשות19 במרץ 2020    2 דקות
1

רשת סופר-פארם תציע משלוחי תרופות מרשם ללא דמי משלוח לבני 65+, על מנת למנוע מהם את הצורך לצאת מהבית ולהגיע לבתי המרקחת

משבר הקורונה : משלוח תרופות חינם לבני 65+
צילום: ingimage

רשת סופר-פארם תציע לבני 65+ תרופות מרשם עד הבית, ללא תשלום דמי משלוח. סופר-פארם היא הרשת היחידה בישראל המציעה משלוחי תרופות מרשם עד הבית למבוטחי קופות החולים מכבי, מאוחדת וכללית וכעת קוראת לציבור לעשות שימוש בשירות. מדובר בניסיון להקל על המבוגרים, הנמנים בימים אלו בקבוצת סיכון בעלת סבירות גבוהה להידבקות בנגיף. מדובר באוכלוסייה שרבים ממנה, זקוקים לתרופות מרשם כדרך קבע והרשת מקווה שההטבה תעודד את האוכלוסייה המבוגרת להישמע להנחיות משרד הבריאות ולהישאר בבתיהם בעת הזו. בנוסף, במהלך תקופה זאת, הזמנת מרשם מראש דרך אתר האונליין מרשם ואיסוף מהסניף יינתן גם הוא ללא דמי ליקוט לכלל לקוחות הרשת וזאת על מנת לחסוך את ההגעה לבית המרקחת לאלו שאינם מעוניינים בכך.

בתי המרקחת של הרשת מוגדרים כחיוניים ומדובר בצעד נוסף שהרשת עושה בשבוע האחרון, מתוך שורה רחבה של צעדים שמטרתם להתאים את שירותי החברה למתכונת חירום. בסוף השבוע האחרון, הרשת התקינה מחיצות פרספקס ב-258 סניפי הרשת על מנת לצמצם מגע בין הרוקחים ללקוחות וכן ביטלה את פעולת החתימה בעת התשלום באשראי. כמו כן, הרשת הודיעה השבוע שהחלה בגיוס של מאות עובדים לצורך חיזוק מערכי השירות שלה, בסניפים ובאונליין.

תהליך ההזמנה מתבצע כרגיל כאשר לקוחות מעל גיל 65 בהתאם למספר תעודת זהות יקבלו זיכוי על דמי המשלוח העומדים על 29.90 ישירות לכרטיס האשראי, עד למועד החיוב החודשי. בגם במידה ויבחר הלקוח להוסיף לסל מוצרים שאינם תרופות מרשם יזוכה על דמי המשלוח. עקב העומסים הרבים על מערך המשלוחים של הרשת, משלוחים יגיעו לבית הלקוח עד שלושה ימי עסקים.  ההטבה תקפה למבוטחי כלל קופות החולים למעט קופ"ח לאומית. בנוסף, במהלך תקופה זאת, איסוף עצמי של תרופות מרשם (Next Day) יינתן גם הוא ללא דמי ליקוט העומדים על 9.90 לכלל לקוחות הרשת וזאת על מנת לחסוך את ההגעה לבית המרקחת לאלו שאינם מעוניינים בכך. גם כאן כלל הלקוחות יקבלו זיכוי על דמי הליקוט לכרטיס האשראי עד למועד החיוב החודשי.

בתוך כך, מעדכנת סופר-פארם כי לאחר מאמצים רבים הצליחה לייבא לישראל כמיליון מסיכות פנים אותן ניתן יהיה למצוא ב-258 סניפי הרשת בפריסה ארצית.  מחיר המסכות הללו ימשיך לעמוד על כ-2.5 שקלים למסיכה.

 

כתבות נוספות בחדשות

0

תושבת תל שבע נעצרה בחשד לקדר עם...

"זריחה מוקדמת": בפשיטה של כוחות המשטרה של המחוז הדרומי נעצרה תושבת תל שבע, קרובת משפחה של בכיר בארגון הטרור חמאס, בחשד לקיום קשר עם פעילי חמאס והזדהות עם ארגון הטרור תוך ביצוע הסתה ותמיכה למעשה טרור בישראל.

חדשות1 באפריל 2024    דקה אחת
0

יריד שישי במדרחוב קק"ל חוזר

ביריד המתחדש יציגו מעל 30 דוכנים מקוריים לצד העסקים במדרחוב, הברים התוססים ושדרת האוכל העשירה במקום באווירה שמחה עם מופעים של נגני רחוב. לצד היריד חוזר גם שוק האיכרים המתקיים במימון המשרד הנגב, הגליל והחוסן הלאומי, ויציע תוצרת מגוונת ועשירה של חקלאי האזור

חדשות25 במרץ 2024    דקה אחת

כתיבת תגובה

  • ציפי סגל
    הזמנת משלוח תרופה לבני +65

    ברצוני להעביר מירשם דיגיטלי מקופ"ח כללית (אני בת 84) ואיני מבינה כיצד לעשות זאת.