חדשות

ממשיכים להאיר

חדשות18 במרץ 2020    דקה אחת
0

תכנית אור לחינוך עובדת באופן מקוון

ממשיכים להאיר
פעילות אור לחינוך צילום באדיבות אור לחינוך

תכנית "אור לחינוך" היא תכנית חונכות אישית במסגרתה תלמידי תיכון ברחבי העיר חונכים תלמידי בתי ספר יסודי כחלק משעות ההתנדבות שלהם. התוכנית הייחודית, שפועלת בתמיכת חברת אדמה והרשויות המקומיות באר שבע ואשדוד, מתמקדת בנקודות החוזק ותחומי העניין של המשתתפים, מתוך ההבנה שכל ילד חייב לחוות הצלחות משמעותיות, שיפתחו את הביטחון העצמי ואת תחושת המסוגלות שלו. בימים האחרונים, לאור מציאות הקורונה והבידוד, החלה התכנית לעבוד באופן מקוון דרך פלטפורמת ZOOM כדי לשמור על הקשר הרציף והמשמעותי שנוצר בין החונכים לחניכים לאורך שנת הלימודים.

עודד פרומוביץ', מנכ"ל אור לחינוך סיפר כי: "פעילות אור לחינוך ממשיכה להתקיים במתכונת מקוונת על מנת לשמר ולהעמיק תהליכים חינוכיים ואת ההישגים החברתיים המשמעותיים של המשתתפים שלנו לאורך השנה. מערך ההדרכה שלנו, בהובלת מנהלות ורכזות הסניפים, עובר הסבה לפעילויות מקוונות על פלטפורמת ZOOM על מנת לאפשר למשתתפים שלנו להמשיך במסגרת החברתית של אור לחינוך גם בתקופה שכזו. אנחנו מודים לחברת אדמה, לרשויות המקומיות, ולקרן רוכלין התורמים לסניף רמות בבאר שבע, על התמיכה בתכנית לאורך כל השנה ולתלמידים שממשיכים לתת מעצמם עבור האחר."

כתבות נוספות בחדשות

0

תושבת תל שבע נעצרה בחשד לקדר עם...

"זריחה מוקדמת": בפשיטה של כוחות המשטרה של המחוז הדרומי נעצרה תושבת תל שבע, קרובת משפחה של בכיר בארגון הטרור חמאס, בחשד לקיום קשר עם פעילי חמאס והזדהות עם ארגון הטרור תוך ביצוע הסתה ותמיכה למעשה טרור בישראל.

חדשות1 באפריל 2024    דקה אחת
0

יריד שישי במדרחוב קק"ל חוזר

ביריד המתחדש יציגו מעל 30 דוכנים מקוריים לצד העסקים במדרחוב, הברים התוססים ושדרת האוכל העשירה במקום באווירה שמחה עם מופעים של נגני רחוב. לצד היריד חוזר גם שוק האיכרים המתקיים במימון המשרד הנגב, הגליל והחוסן הלאומי, ויציע תוצרת מגוונת ועשירה של חקלאי האזור

חדשות25 במרץ 2024    דקה אחת

כתיבת תגובה