חדשות

אנשים טובים באמצע הדרך

חדשות15 במרץ 2020    דקה אחת
0

"המצב קשה, אז אל תשלמי שכירות החודש", אמרה למיקי לוי, בעלת הפאב בית קפה "ביאליק" בשכונה ב'

אנשים טובים באמצע הדרך

משבר הקורונה והאיסור על פתיחת מקומות הבילוי והפנאי יוצר מצב בו לבעלי העסקים אין הכנסות אך מצד שני ההוצאות ממשיכות. מסתבר שישנם אנשים טובים באמצע הדרך שמבינים את התקופה הבעייתית חברים לקראת בעלי עסקים, במקרה הזה בשכירות.

מיקי לוי, הבעלים של הפאב ובית הקפה "ביאליק" בשכונה ב' בבאר שבע מספרת כי שמחה לדעת שישנם אנשים שמבינים כמה התקופה היא בעייתית לכולם, "הבוקר קיבלתי טלפון מבעלת הנכס שאמרה שבהתייעצות עם בעלה, שהוא בעצמו עצמאי בעל עסק באר שבעי בשם "ג'ובאני", הם החליטו בעקבות המצב הנוכחי שלא נשלם להם שכירות החודש". לוי מספרת כי לא רק זה, כאשר הבטיחה לשלם בחודש הבא כפול, קיבלה תשובה שלילית, "מאוד הופתעתי והודיתי להם ואמרתי שבחודש הבא אני אשלם כפול. בעלת הנכס הדגישה שאין צורך ושהשכירות לחודש מבוטלת ושנדבר בחודש הבא ושהכי חשוב זה הבריאות של כולנו. אני לא יודעת איך להודות להם חוץ משכולם ידעו על כמה אנשים טובים הם, מעשה שכזה לא מובן מאליו וזה ריגש אותי עד דמעות", אמרה והוסיפה, "בטח בימים של חוסר ודאות מה עתיד להיות ומה ההשלכות של זה על עסקים קטנים כמונו שעושים הכל על מנת לשרוד".

 

כתבות נוספות בחדשות

0

יריד שישי במדרחוב קק"ל חוזר

ביריד המתחדש יציגו מעל 30 דוכנים מקוריים לצד העסקים במדרחוב, הברים התוססים ושדרת האוכל העשירה במקום באווירה שמחה עם מופעים של נגני רחוב. לצד היריד חוזר גם שוק האיכרים המתקיים במימון המשרד הנגב, הגליל והחוסן הלאומי, ויציע תוצרת מגוונת ועשירה של חקלאי האזור

חדשות25 במרץ 2024    דקה אחת
0

עוצמה נשית בחזית ובעורף

מאות השתתפו באירוע הצדעה לנשים שהתקיים בבאר שבע

חדשות21 במרץ 2024    דקה אחת

כתיבת תגובה