חדשות

"כולם מפטרים, אנחנו מגייסים עובדים"

חדשות15 במרץ 2020    3 דקות
0

בסניף המרכולים החדש של סלאח דבאח בבאר שבע, מדווחים על לקוחות רבים שפוקדים את המקום, והם מזמינים את כל מי שפוטר או הוצא לחופשה, להגיש מועמדות להצטרף למגוון רחב של משרות, "זה מצב של win-win לכולם. אנחנו צריכים עובדים ואנשים צריכים עבודה",, מצהיר איציק נזרי, מנהל הפרסום והשיווק של הסניף המקומי

"כולם מפטרים, אנחנו מגייסים עובדים"
"לא חסרה סחורה וגם לא תחסר", מצהיר איציק ניזרי | צילומים: יח"צ

החל ממוצאי השבת, פוקדים המוני לקוחות את המרכולים מחשש לסגר. למרות הודעת ראש הממשלה ומנכ"ל משרד הבריאות, כי לא יהיה מחסור בסחורה והסופרמרקטים יישארו פתוחים, רבים הגיעו להצטייד במזון ומוצרי יסוד.

בסניף באר שבע החדש של רשת המרכולים סלאח דבאח ובניו, דיווחו כבר משעות הבוקר של יום ראשון על המוני לקוחות שהגיעו לסניף. איציק נזרי, מנהל הפיתוח העסקי בסניף, ומנהל הפרסום והשיווק מספר על "הסתערות" של לקוחות, "כבר בבוקר עם פתיחת החנות הייתה הסתערות של לקוחות. אנשים החלו להתאסף בחוץ כדי להיכנס אל תוך הסניף. אני רוצה להדגיש שיש מלאי מספיק בכל המחלקות. לא יחסר דבר. לא על המדפים ולא במחסנים. אין לאנשים מה לדאוג, יש לנו במלאי", הוא מדגיש ומוסיף, "מהלילה שואלים אותי לקוחות על המחירים. אנשים מספרים שרשתות שיווק העלו מחירים, חלק אומרים שמנצלים את המצב ומעלים מחירים למוצרים מסוימים. אני מבהיר פה בצורה חד משמעית ומחייבת, שאנחנו שומרים על אותה רמת מחירים. לא ננצל את המצב, והמחירים שלנו יישארו הכי זולים בנגב. כבר שמעתי על מקומות שמעלים מחירים על מוצרים כמו מגבונים, על מוצרי ניקיון ועל נייר טואלט. אני קורא לכולם להגיע ולראות שהמחירים נשארו אותם המחירים. זו ממש לא התקופה להעלות מחיר".

 

נמלא את המדפים כל פעם שיתרוקנו | צילום: יח"צ

 

נזרי מספר כי הרשת פועלת בהתאם להנחיות משרד הבריאות, מווסתת את קהל הלקוחות ומקפידה על כל הנהלים, "מצד אחד אנחנו רוצים לתת את השירות הכי טוב ללקוחות, מצד שני אנחנו פועלים לפי ההוראות ודואגים גם לבריאות הלקוחות והעובדים. זו הסיבה שאנחנו מווסתים את תנועת הלקוחות, ומגייסים עובדים כדי שכל לקוח יקבל שירות מהיר בקנייה ויפנה את מקומו ללקוח הבא".

נזרי מדגיש כי החל משעות הערב במוצאי השבת, ישבו חברי ההנהלה ברשת והגיעו למסקנה כי בעקבות המצב במשק ומכיוון שאלפי אנשים שפוטרו או שהוצאו לחל"ת, הרשת תגייס מאות עובדים – גם כדי לספק את השירות הטוב ביותר עבור הלקוחות וגם כדי לספק לאנשים אפשרות להתפרנס גם בתקופה קשה זו. "אנחנו רוצים לספק מקומות תעסוקה לכל אלה שנפגעו ממשבר הקורונה, וגם לאלה שחיפשו עבודה עוד לפני כן. אנחנו מגייסים מכל הענפים ומציעים משרות, כולם כאן בבאר שבע", הוא אומר וממשיך, "יש לנו מאות משרות לאייש, ממחסנאים, סדרנים, אורזים, ועד קופאיות, עובדי ניקיון ואפילו סגנים, שיגיעו עם ניסיון. זו יכולה להיות הזדמנות מצוינת וזה יכול להיות מצב של win-win לכולם. מצד אחד אנחנו נרוויח כוח אדם איכותי שרוצה לעבוד, מצד שני נוסיף למשק מאות משרות לכל אלה שנשארו בלי יכולת לפרנס את המשפחה".

 

מגוון של משרות. רק להגיע ולהגיש בקשה | צילום: יח"צ

 

נזרי מדגיש כי תהליך הקבלה יהיה תהליך מזורז, במסגרתו אנשים יוכלו להגיש מועמדות, ולמחרת כבר להתחיל לעבוד. "אנחנו מביאים צוות שהולך לגייס את האנשים. צריך רק להגיע, לראיין ובמידת ההתאמה להתחיל לעבוד מיידית. כל מי שרוצה יכול להגיע לסניף שבמתחם "איקאה", להגיש מועמדות בקופה הראשית וכבר מעכשיו לעכשיו, ניתן יהיה להתחיל לעבוד. לעת עתה אנחנו מתנהלים במתכונת רגילה, ושעות הפתיחה יהיו רגילות, שישה ימים בשבוע, כך שיש לנו המון משרות ושעות להציע", הוא מסכם.

כתבות נוספות בחדשות

0

יריד שישי במדרחוב קק"ל חוזר

ביריד המתחדש יציגו מעל 30 דוכנים מקוריים לצד העסקים במדרחוב, הברים התוססים ושדרת האוכל העשירה במקום באווירה שמחה עם מופעים של נגני רחוב. לצד היריד חוזר גם שוק האיכרים המתקיים במימון המשרד הנגב, הגליל והחוסן הלאומי, ויציע תוצרת מגוונת ועשירה של חקלאי האזור

חדשות25 במרץ 2024    דקה אחת
0

עוצמה נשית בחזית ובעורף

מאות השתתפו באירוע הצדעה לנשים שהתקיים בבאר שבע

חדשות21 במרץ 2024    דקה אחת

כתיבת תגובה