חדשות

מחוז דרום בלשכת עוה"ד דוחה אירועים

חדשות12 במרץ 2020    דקה אחת
0

בעקבות התפשטות נגיף הקורונה, גם הועברו דיוני מעצרים לאולמות קטנים יותר, והוקם מוקד סיוע חם לעורכי דין השוהים בבידוד

מחוז דרום בלשכת עוה"ד דוחה אירועים
עו"ד אלעד דנוך. "מדיניות הנובעת ממשנה זהירות" | צילום: זוהר שיטרית

מחוז דרום בלשכת עוה"ד נכנס לעבודה במתכונת חירום, בעקבות משבר נגיף הקורונה, ולנוכח ההנחיות המחמירות של משרד הבריאות, המגבילות משמעותית את מספר המשתתפים בכנסים ואירועים ברחבי הארץ.

ל"שבע" נמסר, שהנהלת המחוז החליטה לדחות את כל האירועים המתוכננים למרץ, ביניהם כנסים, ימי עיון, השתלמויות ואירועים נוספים, בהם אמורים היו לקחת חלק עשרות עורכי דין ממחוז דרום. בשיתוף פעולה של יו"ר המחוז, עו"ד אלעד דנוך, עם נשיא בתי המשפט השלום בבאר שבע השופט אלון גביזון, הוצאה הנחייה שהחל מהיום (חמישי), כל דיוני המעצרים במחוז דרום יועברו לאולמות קטנים יותר, ככל הניתן.

כבר בראשית השבוע, ניתנה אפשרות לעוה"ד המצויים בבידוד להגיש בקשה לדחיית הדיון לשופט הדן בתיק. כמו כן, יו"ר מחוז דרום בלשכה פנה לכלל עוה"ד בבקשה לגלות יחס חברי כלפי עמיתים למקצוע, ולהסכים לבקשת דחייה או אורכה מטעם חבר השוהה בבידוד, בהתאם להנחיות ועדת האתיקה הארצית.

במקביל, הנחה עו"ד דנוך להפעיל מוקד סיוע חם לעורכי דין המבודדים, במספר ייעודי שפורסם לכלל עוה"ד במחוז דרום. המוקד יסייע ככל הניתן לעוה"ד להמשיך לשמור על שגרת עבודה, עד שתסתיים תקופת הבידוד שלהם. בחדרי הקשר שמפעיל המחוז, בין היתר, בבתי המשפט בבירת הנגב ובכניסה לבית הלשכה בבאר שבע, הוצבו כבר בתחילת השבוע עמדות חיטוי, תוך המלצה לעוה"ד ולבאים לעשות בהן שימוש, ולשמור על כללי ההיגיינה הנדרשים בימים אלה.

דנוך אמר עם קבלת ההנחיות החדשות: "אנו פועלים מתוך אחריות רבה כלפי ציבור עוה"ד, ולפיכך אנחנו נמנעים ככל האפשר מלחשוף אותם לסכנה הכרוכה בהידבקות בנגיף. ולכן, ננקטת במחוז מדיניות הנובעת ממשנה זהירות. אנו שבים ומבקשים ממי שעונה להגדרות משרד הבריאות הנוגעות להימצאות בתנאי בידוד, למלא בקפדנות אחר ההנחיות, ובשום פנים ואופן לא להימצא בציבור. אנחנו עושים כל מאמץ לתת מענה לציבור עוה"ד גם בתקופה מורכבת שכזו".

כתבות נוספות בחדשות

0

תושבת תל שבע נעצרה בחשד לקדר עם...

"זריחה מוקדמת": בפשיטה של כוחות המשטרה של המחוז הדרומי נעצרה תושבת תל שבע, קרובת משפחה של בכיר בארגון הטרור חמאס, בחשד לקיום קשר עם פעילי חמאס והזדהות עם ארגון הטרור תוך ביצוע הסתה ותמיכה למעשה טרור בישראל.

חדשות1 באפריל 2024    דקה אחת
0

יריד שישי במדרחוב קק"ל חוזר

ביריד המתחדש יציגו מעל 30 דוכנים מקוריים לצד העסקים במדרחוב, הברים התוססים ושדרת האוכל העשירה במקום באווירה שמחה עם מופעים של נגני רחוב. לצד היריד חוזר גם שוק האיכרים המתקיים במימון המשרד הנגב, הגליל והחוסן הלאומי, ויציע תוצרת מגוונת ועשירה של חקלאי האזור

חדשות25 במרץ 2024    דקה אחת

כתיבת תגובה