חדשות

תושבי המרכז מביעים אמון בנגב

חדשות11 במרץ 2020    דקה אחת
0

68 משפחות מהמרכז רכשו דירות בדימונה

תושבי המרכז מביעים אמון בנגב
דירה לדוגמה. אסיה סיירוס דימונה | צילום: יח"צ

זה הזמן להשקיע בנגב, וסברת המערכת היא שאזור הנגב המזרחי חוזר ועולה כבחירה המושכלת למגורים והשקעה, הן מפאת ההיבט הכלכלי, מאחר שזוהי עדיין תקופה טובה להזדמנויות לרכישת דירה למגורים במחירים אטרקטיביים, והן מבחינת הראייה הסביבתית, כאשר פיתוח האזור והוספת "ריאות ירוקות" מחד גיסא ושטחי מסחר מאידך גיסא, כמו גם שכלול התשתיות והגישה הנוחה יותר לכבישים הבינעירוניים, מביאים הנה גם את תושבי אזור המרכז.

ל"שבע" נמסר, ש-68 משפחות ממרכז הארץ כבר הודיעו שרכשו דירות למגורים בעיר דימונה, העומדת במרכז גל ההתעניינות. בין היתר, משום שספציפית בדימונה התושבים זכאים לזיכוי מס בשווי 4,000 שקלים. כלומר, תוספת של אלפי שקלים לנטו החודשי. הדירות נרכשו מחברת היזמות והבנייה "אסיה סיירוס", שמצידה גם יצאה בקמפיין ארצי שמטרתו הינה לא פחות מלממש את חזונו של דוד בן גוריון ליישוב הנגב. החברה מאמינה שזהו האזור הנכון להשקעה בהתחדשות עירונית. הקמפיין בכיכובו של החוזה המקורי לפיתוח הנגב, בן גוריון, התפרס על שלטי חוצות במרכז, וג'ינגל זכור של סינגולדה הגיע למאות אלפי חשיפות ברשתות החברתיות.

לדברי אבי תם (מנכ"ל ובעלים של "אסיה סיירוס"), "רכישת דירה למגורים בדימונה מעולם לא הייתה כה משתלמת כפי שהיא היום. וידינו עוד נטויה להמשך צמיחה ופיתוח בכל אזור הנגב. הראייה היא שזהו הזמן להשיב עטרה ליושנה, ולשים את המרכז בפריפריה".

כתבות נוספות בחדשות

0

תושבת תל שבע נעצרה בחשד לקדר עם...

"זריחה מוקדמת": בפשיטה של כוחות המשטרה של המחוז הדרומי נעצרה תושבת תל שבע, קרובת משפחה של בכיר בארגון הטרור חמאס, בחשד לקיום קשר עם פעילי חמאס והזדהות עם ארגון הטרור תוך ביצוע הסתה ותמיכה למעשה טרור בישראל.

חדשות1 באפריל 2024    דקה אחת
0

יריד שישי במדרחוב קק"ל חוזר

ביריד המתחדש יציגו מעל 30 דוכנים מקוריים לצד העסקים במדרחוב, הברים התוססים ושדרת האוכל העשירה במקום באווירה שמחה עם מופעים של נגני רחוב. לצד היריד חוזר גם שוק האיכרים המתקיים במימון המשרד הנגב, הגליל והחוסן הלאומי, ויציע תוצרת מגוונת ועשירה של חקלאי האזור

חדשות25 במרץ 2024    דקה אחת

כתיבת תגובה