חדשות

פורים שמח עד השמיים

חדשות9 במרץ 2020    דקה אחת
0

עם עמותת "תקווה טובה" במועדון "בית אפרים" בדימונה

פורים שמח עד השמיים
אווירה משחררת. האירוע ב"בית אפרים" | צילום: יהודה פישל

כ-100 קשישים ממועדון "בית אפרים" לבני גיל הזהב בדימונה נהנו באחרונה ממסיבת פורים מושקעת במיוחד בחסות עמותת "תקווה טובה", שבחרה לשמח את ותיקי העיר בחג הכי עליז בשנה.

ל"שבע" נמסר, שחברי "בית אפרים" של המחלקה לשירותים חברתיים בעירייה הופתעו מהאירוע המשמח במיוחד בבואם למועדון הבית שלהם בבוקר. הקשישים אומנם התבקשו להגיע ל"בית אפרים" כשהם מחופשים, אבל הם לא תיארו לעצמם מה ימתין להם שם.

"תקווה טובה", שהיא עמותת חסד הפועלת לרווחת ילדים, נוער ומבוגרים בכל הארץ, בחרה במועדון "בית אפרים", וזימנה למקום צמד זמרים שהכין עבור חברי המועדון תוכנית מוזיקלית עשירה ותחרויות נושאות פרסים. הצמד הלהיב את הקהל הוותיק, ששכח לשעה קלה את המכאובים והקשיים הכרוכים בהתבגרות, שמח, רקד ונהנה מכיבוד עשיר, אווירה משחררת ומשלוחי מנות שחולקו לחברים, כדי שיוכלו לתת אותם לנכדיהם.

כיבדו את החוגגים בנוכחותם אריאל ללוש (סגן ראש הרשות), אדו מנקיטה (מנהל המחלקה לשירותים חברתיים בעירייה), מקס פרץ (מנהל אגף החינוך ברשות), אתי וקנין (מנהלת המחלקה לעבודה סוציאלית בעירייה) וצוותה. צוות "בית אפרים", בהובלתה של רותי ישראל, הודה למנהלי עמותת "תקווה טובה" על ההשקעה, הנתינה והמחשבה על כל פרט ופרט בהפקה שתיזכר במועדון כאחד האירועים הבולטים של השנה.

כתבות נוספות בחדשות

0

תושבת תל שבע נעצרה בחשד לקדר עם...

"זריחה מוקדמת": בפשיטה של כוחות המשטרה של המחוז הדרומי נעצרה תושבת תל שבע, קרובת משפחה של בכיר בארגון הטרור חמאס, בחשד לקיום קשר עם פעילי חמאס והזדהות עם ארגון הטרור תוך ביצוע הסתה ותמיכה למעשה טרור בישראל.

חדשות1 באפריל 2024    דקה אחת
0

יריד שישי במדרחוב קק"ל חוזר

ביריד המתחדש יציגו מעל 30 דוכנים מקוריים לצד העסקים במדרחוב, הברים התוססים ושדרת האוכל העשירה במקום באווירה שמחה עם מופעים של נגני רחוב. לצד היריד חוזר גם שוק האיכרים המתקיים במימון המשרד הנגב, הגליל והחוסן הלאומי, ויציע תוצרת מגוונת ועשירה של חקלאי האזור

חדשות25 במרץ 2024    דקה אחת

כתיבת תגובה