חדשות

בלעדי: מ"מ ראש עיריית באר שבע נכנסה לבידוד

חדשות8 במרץ 2020    דקה אחת
0

הסיבה: ד"ר חפצי זוהר השתתפה בכנס בינלאומי שהתקיים בארה"ב. העירייה: בעקבות "התייעצות עם גורמי המקצוע במשרד הבריאות ובהנחייתם". ד"ר זוהר "מרגישה מצוין"

בלעדי: מ"מ ראש עיריית באר שבע נכנסה לבידוד
ד"ר חפצי זוהר. השתתפה בכנס בארה"ב | צילום: יניב סול

מ"מ ראש עיריית באר שבע ד"ר חפצי זוהר, המשמשת גם כמנהלת ישיבות המועצה, נעדרה מישיבתה האחרונה של מועצת העיר ביום רביעי שעבר, ואת הדיונים ניהל ראש העירייה רוביק דנילוביץ'. כעת מתברר, שהסיבה לאי הגעתה של ד"ר זוהר לישיבת המועצה הייתה כניסתה לבידוד, מאותו יום, לאחר ששבה מארה"ב.

כזכור, ביום חמישי האחרון, פרסמנו בלעדית שגם מנהל אגף מינהל לוגיסטיקה וחירום ברשות עמית ריינגולד, נכנס לבידוד, כמה ימים לאחר שחזר מביקור בצרפת. ב-2 המקרים לא ברור האם עובדים או אזרחים בבירת הנגב היו במגע קרוב עם 2 האישים המחייב את כניסתם לבידוד.

דובר העירייה אמנון יוסף, מסר בתגובה, שלמרות שארה"ב לא נמצאת ברשימת המדינות המחייבות כניסה לבידוד, "בשל ההשתתפות של חפצי בכנס, ולאחר התייעצות עם גורמי המקצוע במשרד הבריאות ובהנחייתם, הוחלט שחפצי תשהה בבידוד, החל מיום סיום הכנס ביום רביעי שעבר ולמשך שבועיים. חפצי מרגישה מצוין, והכל בסדר גמור".

כתבות נוספות בחדשות

0

יריד שישי במדרחוב קק"ל חוזר

ביריד המתחדש יציגו מעל 30 דוכנים מקוריים לצד העסקים במדרחוב, הברים התוססים ושדרת האוכל העשירה במקום באווירה שמחה עם מופעים של נגני רחוב. לצד היריד חוזר גם שוק האיכרים המתקיים במימון המשרד הנגב, הגליל והחוסן הלאומי, ויציע תוצרת מגוונת ועשירה של חקלאי האזור

חדשות25 במרץ 2024    דקה אחת
0

עוצמה נשית בחזית ובעורף

מאות השתתפו באירוע הצדעה לנשים שהתקיים בבאר שבע

חדשות21 במרץ 2024    דקה אחת

כתיבת תגובה