חדשות

בלעדי: בכיר בעיריית באר שבע נכנס לבידוד

חדשות5 במרץ 2020    דקה אחת
0

מנהל אגף מינהל לוגיסטיקה וחירום עמית ריינגולד, חזר בתחילת השבוע מצרפת. בעירייה מדגישים שלא מדובר חלילה בהידבקות בקורונה, ושהעובדים שהיו עם רייינגולד במגע לפני כניסתו לבידוד אינם צריכים להיות כמוהו בבידוד

בלעדי: בכיר בעיריית באר שבע נכנס לבידוד
צילום אילוסטרציה: INGIMAGE

בכיר בעיריית שבע נכנס השבוע לבידוד, בעקבות הנחיות משרד הבריאות לגבי השבים מכמה מדינות באירופה, מחשש להידבקותם במחלת הקורונה.

מנהל אגף מינהל לוגיסטיקה וחירום בעירייה, עמית ריינגולד, חזר לפני כמה ימים מביקור בצרפת. ל"שבע" נודע, שבטרם נכנס לבידוד היה מנהל האגף במגע עם כמה עובדי רשות.

לשאלת האתר, האם אותרו אותם עובדים שהיו במגע עם ריינגולד לפני כניסתו, ומה מצבם, השיב דובר העירייה אמנון יוסף: "אכן, עמית ריינגולד חזר מצרפת בתחילת השבוע. בעקבות החלטת משרד הבריאות להכריז על השבים לארץ ממספר מדינות ביניהן צרפת להיכנס לבידוד, פעל ריינגולד כמתבקש, וכעת הוא נמצא בביתו".

ומה לגבי העובדים שהיו איתו במגע לפני שנכנס לבידוד?
"אין שום בעיה, והם לא צריכים להיות בבידוד. עליי להבהיר, חלילה וחס אין מדובר בהידבקות".

כתבות נוספות בחדשות

0

תושבת תל שבע נעצרה בחשד לקדר עם...

"זריחה מוקדמת": בפשיטה של כוחות המשטרה של המחוז הדרומי נעצרה תושבת תל שבע, קרובת משפחה של בכיר בארגון הטרור חמאס, בחשד לקיום קשר עם פעילי חמאס והזדהות עם ארגון הטרור תוך ביצוע הסתה ותמיכה למעשה טרור בישראל.

חדשות1 באפריל 2024    דקה אחת
0

יריד שישי במדרחוב קק"ל חוזר

ביריד המתחדש יציגו מעל 30 דוכנים מקוריים לצד העסקים במדרחוב, הברים התוססים ושדרת האוכל העשירה במקום באווירה שמחה עם מופעים של נגני רחוב. לצד היריד חוזר גם שוק האיכרים המתקיים במימון המשרד הנגב, הגליל והחוסן הלאומי, ויציע תוצרת מגוונת ועשירה של חקלאי האזור

חדשות25 במרץ 2024    דקה אחת

כתיבת תגובה