חדשות

גופת אישה ערירית כבת 60 נמצאה במצב ריקבון בבאר שבע

חדשות4 במרץ 2020    דקה אחת
0

סמוך לשעה 13:30 התקבל דיווח במוקד זק"א על גופה שנמצאה במצב ריקבון ברחוב מבצע עובדה בבאר שבע

גופת אישה ערירית כבת 60 נמצאה במצב ריקבון בבאר שבע
צילום: דוברות זק"א

יהודה לורבר מפקד זק"א נגב שטיפל בזירה: "מדובר בגופת אישה ערירית כבת 60 שנמצאה במצב ריקבון מתקדם לאחר שככה"נ נפטרה לפני למעלה משבוע ימים, כשהגענו למקום ראינו מראות קשים מאוד, הריח היה נוראי, השכנים שהרגישו את הריח הנוראי הבלתי נסבל הזעיקו את המשטרה והכיבוי שפרצו לבית ומצאו את גופת האישה במצב קשה מאוד, פרמדיק מד"א אישר את מותה, מתנדבי זק"א צוות באר שבע טיפלו במסירות בכבוד המת בזירה הקשה".

יהודה משי זהב יו"ר זק"א: "זו המקרה השני השבוע יום אחר יום בו אנחנו מטפלים בגופות אנשים שנמצאו זמן רב לאחר מותם. לא נוותר, אנחנו נלחם בתופעה הקשה בה אנו מוצאים את הקשישים והעריריים במצב הכי שפל שיש, איבוד צלם אנוש. זה מוות מיותר שבכוחנו למנוע, אנו מבקשים ממכם אם יש לכם שכן קשיש ערירי או אדם בודד, תבדקו בשלומו לפחות פעם ביום כדי להציל את חייו רגע לפני שמאוחר מדי".

כתבות נוספות בחדשות

0

תושבת תל שבע נעצרה בחשד לקדר עם...

"זריחה מוקדמת": בפשיטה של כוחות המשטרה של המחוז הדרומי נעצרה תושבת תל שבע, קרובת משפחה של בכיר בארגון הטרור חמאס, בחשד לקיום קשר עם פעילי חמאס והזדהות עם ארגון הטרור תוך ביצוע הסתה ותמיכה למעשה טרור בישראל.

חדשות1 באפריל 2024    דקה אחת
0

יריד שישי במדרחוב קק"ל חוזר

ביריד המתחדש יציגו מעל 30 דוכנים מקוריים לצד העסקים במדרחוב, הברים התוססים ושדרת האוכל העשירה במקום באווירה שמחה עם מופעים של נגני רחוב. לצד היריד חוזר גם שוק האיכרים המתקיים במימון המשרד הנגב, הגליל והחוסן הלאומי, ויציע תוצרת מגוונת ועשירה של חקלאי האזור

חדשות25 במרץ 2024    דקה אחת

כתיבת תגובה