חדשות

משלוחי מנות למען אקי"ם

חדשות4 במרץ 2020    דקה אחת
0

תלמידי כיתת "נחשון" במקיף ו' בבאר שבע ארגנו מיזם כיתתי למכירת משלוחי מנות למען העמותה החברתית החשובה

משלוחי מנות למען אקי"ם
ההכנסות קודש לאקי"ם באר שבע. פעילות הכיתה | צילום: באדיבות התלמידים

כיתה י"א 1 (כיתת מצוינות, הפועלת ליצירת עתודה מובילה למדינת ישראל, במסגרת פרויקט "נחשון") ממקיף ו' בבאר שבע ארגנה לקראת חג הפורים שבפתח פרויקט מכירת משלוחי מנות למען עמותת אקי"ם בבירת הנגב.

ל"שבע" נמסר, שתוכנית "נחשון" הפועלת בשיתוף משרד הביטחון (פרויקט "תלפיות") ואוניברסיטת תל אביב ומשרד החינוך, מבוססת על פיתוח למידה עצמאית ופיתוח אקטיבי של התלמיד ב-3 בסיסי הכוח: השכלתי, אישיותי, ערכי. במסגרת מיזם כיתתי, החליטו תלמידי הכיתה לבצע ימי מכירת משלוחי מנות ב"גרנד קניון", במהלך השבוע שלפני פורים, כאשר יותר מ-10,000 שקלים שגויסו, קודש לאקי"ם באר שבע. ניהול המיזם נעשה באחריות התלמידים ובהובלת המחנכת טלי הרוש, רכזת השכבה נורית עזרא ומנהלת המקיף מתי מינדלין. התלמידים דיווחו שהם נהנו מאוד לנהל את הפרויקט, למכור ולהעניק חזרה לקהילה.

כתבות נוספות בחדשות

0

תושבת תל שבע נעצרה בחשד לקדר עם...

"זריחה מוקדמת": בפשיטה של כוחות המשטרה של המחוז הדרומי נעצרה תושבת תל שבע, קרובת משפחה של בכיר בארגון הטרור חמאס, בחשד לקיום קשר עם פעילי חמאס והזדהות עם ארגון הטרור תוך ביצוע הסתה ותמיכה למעשה טרור בישראל.

חדשות1 באפריל 2024    דקה אחת
0

יריד שישי במדרחוב קק"ל חוזר

ביריד המתחדש יציגו מעל 30 דוכנים מקוריים לצד העסקים במדרחוב, הברים התוססים ושדרת האוכל העשירה במקום באווירה שמחה עם מופעים של נגני רחוב. לצד היריד חוזר גם שוק האיכרים המתקיים במימון המשרד הנגב, הגליל והחוסן הלאומי, ויציע תוצרת מגוונת ועשירה של חקלאי האזור

חדשות25 במרץ 2024    דקה אחת

כתיבת תגובה