חדשות

"שיחקנו אותה"

חדשות3 במרץ 2020    4 דקות
0

ביום שאחרי הניצחון הגדול של "הליכוד" בראשות בנימין נתניהו, יו"ר מועצת הסניף בבאר שבע, סגן ראש העירייה שמעון בוקר מרגיש "בעננים", בעקבות השגת כ-50 אחוזים מקולות הבוחרים בבירת הנגב, בדיוק לפי היעד שקבע בוקר

"שיחקנו אותה"
1. השמפניות נפתחו שעה אחרי הבחירות. סניף "הליכוד" בבאר שבע | צילום: באדיבות שמעון בוקר

עכשיו כבר מותר לגלות שיו"ר מועצת סניף "הליכוד" בבאר שבע, סגן ראש העירייה ומחזיק תיק האחזקה שמעון בוקר, הציב לעצמו יעד שאפתני ביותר בבחירות לכנסת ה-23: השגת יותר מ-50 אחוזים מקולות המצביעים בבירת הנגב לטובת "הליכוד", בהובלת ראש הממשלה הפופולארי בנימין (ביבי) נתניהו.

בבוקר שאחרי הבחירות נראה שהיעד קרוב להשגה, ובוקר מרגיש כמובן "בעננים": "אני מרגיש באופוריה, אמיתי! זה דבר מדהים. נכון שהייתי בלחץ אתמול ב-10 בלילה אין ספק, אבל לאורך כל יום הבחירות שידרתי מסר לא של פחד, אלא אמרתי כל הזמן לאנשים ב'פוסטים' ב'פייסבוק' שחסרים לנו מעט מאוד קולות, כדי להגיע ל-61 מנדטים. ידוע הרי, שכל בן אדם שני שאתה פוגש ברחוב בבאר שבע הוא 'ליכודניק', ואנשים מזהים אותי ברחוב. מה שקרה פה, במיוחד בסניף 'הליכוד' בבאר שבע זה שכולם באו; קראתי לכולם לדגל, וכולם התייצבו לדגל. אלי בוקר אחי (סגן ראש הרשות המיתולוגי), דוד בונפלד (ראש העירייה לשעבר), יוסי בננו (סגן ראש הרשות של בונפלד), אנדרי אוזן (מ"מ ראש העירייה בעבר). שמתי את כולם סביב שולחן אחד, מה שלא קרה פה שנים, ושברתי ביניהם את הקרח. כולם באו והתייצבו במכה, במיוחד בשבוע האחרון. כל פעם שקראתי להם, הם הגיעו. נתתי לכל אחד משהו משמעותי לעשות: בונפלד בנאות לון, בננו בשכונה י"א, אלי אחי עם ותיקי העיר ו'הקש בדלת' לאנדרי אוזן, הכל תחת המטרייה שלי. אחי עו"ד רפי עזב את המשרד שלו חודשיים ימים, באמת"!

והוא מגלה: "פתחנו שמפניות בסניף ב-11 בלילה, וכל האנשים היו. זה היה מדהים, התרגשות אדירה באמת! ואז התפרץ לך משהו של שמחה, שאני לא יודע לתאר אותה. זה נגד כל הסיכויים! אני בעצמי כמה שחשבתי שננצח, כל הזמן דאגתי. מה שאני עושה בשנים האחרונות זה קודם כל בשביל ביבי נתניהו, ואחר כך זה בשביל 'הליכוד'. ואני חושב שכל המדינה בעצם אמרה אתמול את דברה, שהם רוצים את ביבי כראש הממשלה. אגב, זה ש'הליכוד' לא קיבל 50 מנדטים זה רק בגלל התקשורת, שנתנה מתנה לגנץ ולערבים, במיוחד ב-3, 4 הימים האחרונים בצורה מגעילה, ממש מכוערת; אני בטוח שאפילו הם נגעלו מעצמם. התקשורת הורידה ל'ליכוד' לפחות 2, 3 מנדטים ב-3 הימים האחרונים. ביום שישי, כל הערוצים במתקפה אדירה על המפלגה וביבי. 'הליכוד' היה צריך להגיע לפחות ל-40 מנדטים, אין לי ספק בכלל. בתקשורת עזרו יותר מדיי לרשימה המשותפת, לאנטי ציונים, אבל אנחנו כבר אחרי, ואני בטוח שתוך כמה ימים הוא (נתניהו) יסגור את העניין, ותהיה ממשלה; הלוואי שתהיה ממשלת אחדות להוביל את מדינת ישראל, ושיבואו הציונים שהם בסך הכל אחים שלנו כולם. אין סיכוי לרוטציה".

בוא נחזור למישור המקומי. ההישג חסר התקדים הזה רשום על שמך. האם לא הגיע הזמן ששמעון בוקר יתקדם מעבר לבירת הנגב?

"תראה, ההישג זה בזכות כל האנשים שהיו איתנו, דבר מדהים! לבד הרי, אתה לא יכול לעשות כלום, אם אתה לא מביא איתך את האנשים; לטפל בוותיקים מה שלקח אחי אלי, ובלון בונפלד. כולנו יחד. אחי רפי יכול להריץ את נשיא ארה"ב! ולגביי, יש אליי פניות, וגם לפני 5 שנים ביבי הציע לי מקום משוריין בכנסת. אין לי ספק שמה שקרה וקורה בשנה וחצי האחרונות משדרג אותי גם ברמה הארצית. יש לחצים, אבל בינתיים אני פה בבאר שבע. הזמן יעשה את שלו; גם במישור המקומי, לא ידעתי שאני מתחיל לרוץ והולך להיות סגן ראש עירייה, אבל הכל קרה. אני מרגיש שאני מאוד חזק, ואוהבים אותי בבאר שבע, בארץ ובעירייה. מכבדים ומעריכים את העבודה שלי, כי אני בן אדם טוטאלי, שלוקח על עצמו משימה ולא עוזב. אמרו לי כאן אנשים שאני מגזים כשאמרתי שנעבור את ה-50 אחוז. יום אחרי יום דפקנו בדלתות. עשיתי פה מרכזייה של טלפונים. עבודת שטח, בן אדם, בן אדם, לא ויתרנו. אני מרגיש חזק מאוד, ומתחזק כל הזמן. וזה כיף לא נרמלי! הרגשת סיפוק, אבל תמיד חני אשתי זה הכוח המניע; היא כל הזמן מפרגנת. אנחנו עשרות שנים ביחד, ומעבר לבעל ואישה, אנו חברים טובים. אמרתי לראש הממשלה בכנס שלו בבאר שבע ששרה זה הכוח שלו. תמיד 2 זה יותר טוב מ-1"…

ובוקר מסכם: "אתמול ביבי דיבר איתי ב-21:00, ועשינו 'לייב' אחרון ב'פייסבוק' בקריאה לתושבים יחד להצביע 'ליכוד'. אחר כך, קיבלתי טלפון מביבי ב-11 בלילה, שעה בלבד אחרי שהבחירות הסתיימו. הוא אמר לי כבר אז, שהוא חושב שעמדתי בהבטחה שלי אליו שאני הולך לעבור את ה-50 אחוז תמיכה ל'ליכוד' בבאר שבע. בגלל הבחירות, הייתי איתו בקשר יומיומי יותר צמוד מהרגיל בתקופה האחרונה. גם ישראל כץ עשה עבודה חבל על הזמן, כיו"ר מטה הבחירות. שיחקנו אותה, ואני מאוד שמח"!

כתבות נוספות בחדשות

0

תושבת תל שבע נעצרה בחשד לקדר עם...

"זריחה מוקדמת": בפשיטה של כוחות המשטרה של המחוז הדרומי נעצרה תושבת תל שבע, קרובת משפחה של בכיר בארגון הטרור חמאס, בחשד לקיום קשר עם פעילי חמאס והזדהות עם ארגון הטרור תוך ביצוע הסתה ותמיכה למעשה טרור בישראל.

חדשות1 באפריל 2024    דקה אחת
0

יריד שישי במדרחוב קק"ל חוזר

ביריד המתחדש יציגו מעל 30 דוכנים מקוריים לצד העסקים במדרחוב, הברים התוססים ושדרת האוכל העשירה במקום באווירה שמחה עם מופעים של נגני רחוב. לצד היריד חוזר גם שוק האיכרים המתקיים במימון המשרד הנגב, הגליל והחוסן הלאומי, ויציע תוצרת מגוונת ועשירה של חקלאי האזור

חדשות25 במרץ 2024    דקה אחת

כתיבת תגובה