חדשות

צפו: לא הצליחו לפרוץ למכולת

חדשות26 בפברואר 2020    דקה אחת
0

ערנות של תושב רחוב רמב"ן בבאר שבע הביאה למעצר 2 חשודים מאום בטין בניסיון פריצה לחנות מכולת. אחד מהם אף חשוד שאיים לחסל את אחד השוטרים שעצרו אותו

צפו: לא הצליחו לפרוץ למכולת
צילום: פרטי

לשכת תביעות נגב דרומי במשטרה הגישה באחרונה כתב אישום בבית המשפט השלום בבאר שבע נגד אחמד בן סמיח וסלאח אבו כף מאום בטין, בגין ניסיון פריצה לעסק בבירת הנגב.

 

לפי כתב האישום, לפנות בוקר של יום חמישי האחרון, ה-20 בחודש, קשרו ה-2 קשר לביצוע פשע בכך שתכננו לפרוץ לחנות מכולת ברחוב רמב"ן שבשכונה ד' בעיר. במסגרת הקשר ולשם קידומו, הגיעו הנאשמים עם אדם נוסף שזהותו טרם ידועה למשטרת ישראל לרחוב, כשהם נוסעים ברכב מסוג "הונדה". הם יצאו מהרכב, וניסו לפרוץ לחנות, כשהם מעקמים את דלת הכניסה שלה, ופועלים לגזור את מסילות הסורג, במטרה להיכנס למקום. אולם, אחד השכנים שהבחין במעשיהם, הזעיק שוטרים לזירה, ואלו תפסו את ה-2 כשהם מנסים להימלט מהאזור באמצעות רכבם.

ברשותם של החשודים בפריצה נמצאו כלים המשמשים לפריצת מבנים: מכפתי מתכת, מברגים שטוחים, פטישים, לום ומסור יד למתכת. בסמוך למעצרו, איים סלאח אבו כף על השוטרים בפגיעה שלא כדין בגופם, בכך שאמר לאחד השוטרים: 'אל תדאג, אני אשפיל אותך, אתה לא יודע כמה אנשים שמתי מתחת לאדמה, אתה הבא בתור'. בהמשך, אמר אבו כף לאותו שוטר, שהוא ישרוף אותו בתחנת דלק, הכל בכוונה להפחיד או להקניט את השוטרים שעצרו אותו.

החשודים נאשמים בקשירת קשר לעשות פשע, פריצה לבניין שאינו דירה או בית תפילה והחזקת כלי פריצה לרכב, ואילו סלאח אבו כף נאשם גם באיומים.

כתבות נוספות בחדשות

0

עוצמה נשית בחזית ובעורף

מאות השתתפו באירוע הצדעה לנשים שהתקיים בבאר שבע

חדשות21 במרץ 2024    דקה אחת
0

בת דור באר שבע חגגו את פורים

חדשות20 במרץ 2024    דקה אחת

כתיבת תגובה