חדשות

חשמל על גגות בתי הסוהר בדרום

חדשות24 בפברואר 2020    דקה אחת
0

חברת החשמל תסייע לשירות בתי הסוהר בדרום לייצר חשמל באמצעות אנרגיה סולארית

חשמל על גגות בתי הסוהר בדרום
אנרגיה סולארית. בית הסוהר "אלה" | צילום: שב"ס

שירות בתי הסוהר, שב"ס, יפעל לקדם את השימוש באנרגיה סולארית במתקני הכליאה שלום בדרום.

ל"שבע" נמסר, שבפגישה של יו"ר חברת החשמל האלוף במיל' יפתח רון טל עם גונדר אילן מלכא (ראש אגף המטה בשב"ס) הביע מלכא עניין בקידום המהלך על רקע יעדי הממשלה. בשלב ראשון, מדובר בבחינת היתכנות להתקנת פאנלים על גגות מתקני הכליאה "קציעות", "באר שבע" (הכולל 4 בתי סוהר: "אשל", "דקל", "אוהלי קידר" ו"אלה"), "נפחא" ו"רמון". במסגרת הרפורמה בחברת החשמל, משקיעה החברה בפיתוח תשתיות הולכה מתקדמות שיתמכו במהפכת האנרגיות המתחדשות.

"כחלק מיישום יעדי הממשלה להגדלת ייצור החשמל באמצעות אנרגיה סולארית, אני רואה חשיבות עצומה בעידוד יזמים פרטיים וארגונים במשק לקחת חלק ביישום התוכנית", אמר יו"ר חברת החשמל בתום הדיון. "חברת החשמל משקיעה מיליארדים בפיתוח רשת ההולכה, כך שתתמוך בכניסת היצרנים החדשים למשק האנרגיה. היוזמה של שב"ס מבורכת, ואני צופה שעוד ועוד גופים משמעותיים ייקחו חלק במהפכה".

"החיסכון העתידי הצפוי לשב"ס בהוצאות האנרגיה, לצד ניצול נכון של שטחי גגות על מתקני שב"ס והתרומה הנגזרת מכך לסביבה, מהווים עבורנו יעד יישומי כבר ב-2020. הרוח הגבית של חברת החשמל כמעודדת התייעלות אנרגטית של שב"ס משמעותית להצלחת המהלך המתבקש", הוסיף גונדר מלכא לאחר הפגישה.

כתבות נוספות בחדשות

0

תושבת תל שבע נעצרה בחשד לקדר עם...

"זריחה מוקדמת": בפשיטה של כוחות המשטרה של המחוז הדרומי נעצרה תושבת תל שבע, קרובת משפחה של בכיר בארגון הטרור חמאס, בחשד לקיום קשר עם פעילי חמאס והזדהות עם ארגון הטרור תוך ביצוע הסתה ותמיכה למעשה טרור בישראל.

חדשות1 באפריל 2024    דקה אחת
0

יריד שישי במדרחוב קק"ל חוזר

ביריד המתחדש יציגו מעל 30 דוכנים מקוריים לצד העסקים במדרחוב, הברים התוססים ושדרת האוכל העשירה במקום באווירה שמחה עם מופעים של נגני רחוב. לצד היריד חוזר גם שוק האיכרים המתקיים במימון המשרד הנגב, הגליל והחוסן הלאומי, ויציע תוצרת מגוונת ועשירה של חקלאי האזור

חדשות25 במרץ 2024    דקה אחת

כתיבת תגובה