חדשות

קורונה בבאר שבע?

חדשות22 בפברואר 2020    2 דקות
0

תיירים מדרום קוריאה שביקרו בבאר שבע התגלו כחולי קורונה. משרד הבריאות פרסם את המקומות בהם שהו

קורונה בבאר שבע?
צילום אילוסטרציה: ingimage

בעקבות עדכון שהתקבל מדרום קוריאה אודות 9 תיירים מקבוצה ששהתה בישראל בין התאריכים 8.2-15.2 ואובחנו כחולים בקורונה לאחר חזרתה לדרום קוריאה, מבוצעת חקירה אפידמיולוגית של משרד הבריאות לאיתור המגעים של קבוצה זו בישראל.

משרד הבריאות מבקש להנחות את הציבור בישראל:

1. כל מי שהיה במגע הדוק (במרחק של פחות משני מטר ולמשך 15 דקות לפחות) עם חברי הקבוצה בהתאם למועדים והמקומות אשר יפורטו להלן מתבקש להיכנס לבידוד בית למשך 14 ימים מאז המגע האחרון עם הקבוצה ולדווח על כך באתר משרד הבריאות או במוקד כל הבריאות 5400*.

כמו כן במידה ומתפתחים סימני מחלה (חום מעל 38, שיעול או תסמינים נשימתיים אחרים), יש לפנות לעזרה רפואית בהתאם להנחיות משרד הבריאות באתר תוך הודעה מראש ועל פי ההנחיות של המשרד.

2. כל מי שהיה במקומות ובזמנים הרלוונטיים שיפורטו להלן, אך ללא מגע הדוק, לא נדרש להיכנס לבידוד אך מתבקש להיות ערני לגבי סימני מחלה (חום מעל 38, שיעול או תסמינים נשימתיים אחרים).

במידה ומתפתחים תסמינים יש לפנות לעזרה רפואית בהתאם להנחיות באתר המשרד.

המקומות וזמני החשיפה:

1. 8.2 – לאחר השעה 20:00 מלון מגדל דוד בנתניה ומלון גלרי
2. 9.2 – קיסריה, מלון גבריאל בנצרת, כניסת הבשורה, כניסת המשפחה הקדושה, מלון עין גב.
3. 10.2 – מלון עין גב, מסעדת טנורין, כנסית הבכורה של פטרוס הקדוש, כנסית הלחם והדגים.
4. 11.2 – מלון דיוויד ים המלח.
5. 12.2 – מצדה. פארק תמנע. מלון לאונרדו נגב בבאר שבע
6. 13.2 – הגן הלאומי תל באר שבע, מערת המכפלה בחברון. מלון גרנד קורט בירושלים.
7. 14.2 – הר הזיתים בירושלים – בית פגי, כנסיית העלייה, כנסיית פאטר נוסטר, כנסיית דומינוס פלוויט, כנסית גת שמנים. הר ציון – חדר הסעודה האחרונה, קבר מרים, כנסית – gallicantu
8. 15.2 – מסעדת ג'רוזלם גולד. עין כרם ירושלים – כנסית ג'ון הקדוש, כנסית הביקור, כנסית אן הקדושה, ברכת הצאן (בתסדה), כנסיית הקבר הקדוש, כנסיית anastasis.

במשרד הבריאות מוסיפים כי עם התקדמות החקירה תפורסם רשימת מקומות מפורטת יותר בהן שהתה הקבוצה.

מעיריית באר שבע נמסר: "ראש העיר ומנכ״לית העירייה שוחחו עם מנכ״ל משרד הבריאות וגורמי המקצוע במשרד ועודכנו מהם כי הנושא בטיפול מלא של משרד הבריאות, כמו בשאר המקרים ברחבי הארץ.
אנו קוראים לציבור לנהוג בערנות ובאחריות ולפעול בהתאם להנחיות משרד הבריאות המפורסמות באתר המשרד ובאמצעי התקשורת השונים".

כתבות נוספות בחדשות

0

תושבת תל שבע נעצרה בחשד לקדר עם...

"זריחה מוקדמת": בפשיטה של כוחות המשטרה של המחוז הדרומי נעצרה תושבת תל שבע, קרובת משפחה של בכיר בארגון הטרור חמאס, בחשד לקיום קשר עם פעילי חמאס והזדהות עם ארגון הטרור תוך ביצוע הסתה ותמיכה למעשה טרור בישראל.

חדשות1 באפריל 2024    דקה אחת
0

יריד שישי במדרחוב קק"ל חוזר

ביריד המתחדש יציגו מעל 30 דוכנים מקוריים לצד העסקים במדרחוב, הברים התוססים ושדרת האוכל העשירה במקום באווירה שמחה עם מופעים של נגני רחוב. לצד היריד חוזר גם שוק האיכרים המתקיים במימון המשרד הנגב, הגליל והחוסן הלאומי, ויציע תוצרת מגוונת ועשירה של חקלאי האזור

חדשות25 במרץ 2024    דקה אחת

כתיבת תגובה