חדשות

קרביים על הבר

חדשות20 בפברואר 2020    דקה אחת
0

בני נוער רבים מבאר שבע הגיעו לאירוע הרביעי בפרויקט "קרבי על הבר"

קרביים על הבר
שיח חופשי. האירוע ב"מנגה בר" | צילום: דובר צה"ל

אירוע "קרבי על הבר" הרביעי מסוגו נערך השבוע (רביעי) ב"מנגה בר" בבאר שבע.

ל"שבע" נמסר, שבאירוע השתתפו מפקד חטיבת הצנחנים אלוף משנה יובל גז, מ"פ תותחנים סרן חן חמרה ומפקד פלס"ר "גבעתי" סרן אסף דמארי. מטרת המיזם הינה הנגשת היחידות הקרביות לבני הנוער והעלאת המוטיבציה לשירות קרבי באמצעות מפגש בגובה העיניים ושיח חופשי של המפקדים והלוחמים עם בני נוער לקראת גיוסם לשירות צבאי.

במסגרת הערב, נפגשו בני הנוער עם מפקדים בכירים ועם מגוון לוחמים מיחידות היבשה. בנוסף, התקיים פאנל לוחמים מהשטח שענו על שאלות הנערים. האירועים הקודמים בסדרת "קרבי על הבר" התנהלו בהצלחה במגוון ערים. האירועים הבאים במיזם עתידים להיערך בערים נוספות בארץ, ביניהן רמת גן ועכו.

מידע נוסף אודות הפרויקט והאירועים הבאים ניתן למצוא באתר צה"ל.

כתבות נוספות בחדשות

0

תושבת תל שבע נעצרה בחשד לקדר עם...

"זריחה מוקדמת": בפשיטה של כוחות המשטרה של המחוז הדרומי נעצרה תושבת תל שבע, קרובת משפחה של בכיר בארגון הטרור חמאס, בחשד לקיום קשר עם פעילי חמאס והזדהות עם ארגון הטרור תוך ביצוע הסתה ותמיכה למעשה טרור בישראל.

חדשות1 באפריל 2024    דקה אחת
0

יריד שישי במדרחוב קק"ל חוזר

ביריד המתחדש יציגו מעל 30 דוכנים מקוריים לצד העסקים במדרחוב, הברים התוססים ושדרת האוכל העשירה במקום באווירה שמחה עם מופעים של נגני רחוב. לצד היריד חוזר גם שוק האיכרים המתקיים במימון המשרד הנגב, הגליל והחוסן הלאומי, ויציע תוצרת מגוונת ועשירה של חקלאי האזור

חדשות25 במרץ 2024    דקה אחת

כתיבת תגובה