חדשות

טיפול ממוקד בעברייני מין בכלא "דקל"

חדשות20 בפברואר 2020    דקה אחת
0

מחלקה טיפולית חדשה לעברייני מין נפתחה בבית הסוהר שבמחוז דרום של שירות בתי הסוהר

טיפול ממוקד בעברייני מין בכלא "דקל"
"הענקת תקווה". חנוכת המחלקה החדשה | צילום: דוברות שב"ס

מחלקה לטיפול בעברייני מין נחנכה אתמול (רביעי) בבית הסוהר "דקל" שבמחוז דרום של שירות בתי הסוהר, שב"ס.

ל"שבע" נמסר, שהמחלקה החדשה מצטרפת ל-3 מחלקות שכבר פועלות במחוזות הצפון והמרכז של השירות. היא תטפל באסירים המרצים עונשי מאסר קצרים בגין הרשעות בעבירות מין. שירות בתי הסוהר הוא ארגון הכליאה הלאומי והגוף המקצועי היחיד העוסק בכליאה. בנוסף לאחזקת האסירים במשמורת בטוחה, מציעים בשירות תהליכי שיקום רחבים וייעודיים לאסירים פליליים על כל קשת העבירות ואורכי המאסר, זאת במטרה לשחררם בבוא היום כבעלי מסוגלות להשתלבות מיטיבית ומועילה לחברה.

גונדר אשר וקנין (מ"מ נציב בתי הסוהר): "בשב"ס מוחזקים כ-800 עברייני מין, שישתחררו בעתיד, ויחזרו לחיות בקהילה. מוטלת עלינו האחריות לטפל בהם, לטובת ביטחונם האישי של כלל התושבים. פתיחת המחלקה לטיפול קצר מועד בעברייני מין מצביעה על המהפכה במדיניות הכליאה בישראל, המחייבת התייחסות טיפולית גם במאסרים קצרים ושחרורים מוקדמים. פתיחת המחלקה במחוז דרום משלימה את האפשרות לטיפול בכל המחוזות, ובכוונתנו לפתוח עוד מחלקות מסוג זה בעתיד, כדי להגיע בטיפול לכל אסיר".

גונדר קטי פרי (מפקדת מחוז דרום בשירות בתי הסוהר): "פתיחת המחלקה לטיפול בעברייני מין במחוז היא צעד חשוב למחוז דרום בכלל ולבית סוהר 'דקל' כבית הסוהר הטיפולי של המחוז בפרט. המחלקה מצטרפת לתוכניות התקון הרבות והמגוונות הקיימות בבית הסוהר, ואני מברכת על כך, מודה לכל העוסקים במלאכה, ומאחלת בהצלחה לכולם".*

גונדר משנה תמי עזרא (מפקדת בית סוהר "דקל": "אנו רואים עצמנו כגורם המשפיע על שיקום האסיר ועל חזרתו לחברה בצורה מיטיבה ומועילה דרך מתן כלים המובילים לשינוי דפוסי התנהגות וחשיבה ושינוי דפוסים עברייניים. אמשיך לפעול למימוש מטרה זו בצורה המקצועית ביותר מתוך אמונה, שהנוסחה העוזרת לאסיר לשנות את אורח חייו היא הענקת תקווה".

כתבות נוספות בחדשות

0

תושבת תל שבע נעצרה בחשד לקדר עם...

"זריחה מוקדמת": בפשיטה של כוחות המשטרה של המחוז הדרומי נעצרה תושבת תל שבע, קרובת משפחה של בכיר בארגון הטרור חמאס, בחשד לקיום קשר עם פעילי חמאס והזדהות עם ארגון הטרור תוך ביצוע הסתה ותמיכה למעשה טרור בישראל.

חדשות1 באפריל 2024    דקה אחת
0

יריד שישי במדרחוב קק"ל חוזר

ביריד המתחדש יציגו מעל 30 דוכנים מקוריים לצד העסקים במדרחוב, הברים התוססים ושדרת האוכל העשירה במקום באווירה שמחה עם מופעים של נגני רחוב. לצד היריד חוזר גם שוק האיכרים המתקיים במימון המשרד הנגב, הגליל והחוסן הלאומי, ויציע תוצרת מגוונת ועשירה של חקלאי האזור

חדשות25 במרץ 2024    דקה אחת

כתיבת תגובה