חדשות

אישום: חברת בנייה ובעליה העלימו מס

חדשות19 בפברואר 2020    דקה אחת
0

חברת "א. שומרי הנגב" ובעליה עלאא בן חמד דראויש נאשמים בהוצאת 48 חשבוניות מס פיקטיביות

אישום: חברת בנייה ובעליה העלימו מס
צילום אילוסטרציה: INGIMAGE

כתב אישום על העלמת מס גדולה: לבית המשפט השלום בבאר שבע הוגש באחרונה בידי רשות המסים כתב אישום נגד חברה לעבודות בניין ובעליה, בגין עבירות של ניכוי חשבוניות מס פיקטיביות שלא כדין.

ל"שבע" נמסר, שכתב האישום (שהגיש עו"ד ספיר אלון מהיחידה המשפטית מכס ומע"מ באר שבע, ומתבסס על תיק חקר של יחידת חקירות מע"מ באר שבע) נגד חברת "א. שומרי הנגב" ובעליה עלאא בן חמד דראויש, מייחס לנאשמים 48 עבירות של ניכוי תשומות שלא כדין. לפי כתב האישום, הגיש החשוד 24 דוחות תקופתיים למע"מ, בין מאי 2008 לינואר 2013, בהם כלל ניכוי מס תשומות בסך 917,679 שקלים. לפי החשד, נוכה מס התשומות בהסתמך על 48 חשבוניות מס פיקטיביות שהוצאו ע"ש עוסקים שונים, זאת מבלי שביצעו או התחייבו לבצע את העבודות בגינן הוצאו.

כתבות נוספות בחדשות

0

תושבת תל שבע נעצרה בחשד לקדר עם...

"זריחה מוקדמת": בפשיטה של כוחות המשטרה של המחוז הדרומי נעצרה תושבת תל שבע, קרובת משפחה של בכיר בארגון הטרור חמאס, בחשד לקיום קשר עם פעילי חמאס והזדהות עם ארגון הטרור תוך ביצוע הסתה ותמיכה למעשה טרור בישראל.

חדשות1 באפריל 2024    דקה אחת
0

יריד שישי במדרחוב קק"ל חוזר

ביריד המתחדש יציגו מעל 30 דוכנים מקוריים לצד העסקים במדרחוב, הברים התוססים ושדרת האוכל העשירה במקום באווירה שמחה עם מופעים של נגני רחוב. לצד היריד חוזר גם שוק האיכרים המתקיים במימון המשרד הנגב, הגליל והחוסן הלאומי, ויציע תוצרת מגוונת ועשירה של חקלאי האזור

חדשות25 במרץ 2024    דקה אחת

כתיבת תגובה