חדשות

אלופה בניתוח נתונים

חדשות18 בפברואר 2020    דקה אחת
0

עיריית באר שבע זכתה בפרס בקטגוריית ניתוח נתונים, אנליטיקה ו-BI על פרויקט בינה עסקית לנתוני דמוגרפיה, בתחרות מצטייני המחשוב ל-IT Awards 2019 של "אנשים ומחשבים"

אלופה בניתוח נתונים
"חדשנות טכנולוגית פורצת דרך". הצוות הזוכה | צילום: באדיבות עיריית באר שבע

בטקס מיוחד שהתקיים אתמול (ראשון) בראשון לציון זכתה עיריית באר שבע בפרס באחת הקטגוריות בתחרות מצטייני המחשוב ל-2019IT Awards  של "אנשים ומחשבים".

ל"שבע" נמסר, שמאות פרויקטים התמודדו ועמדו לבחירת ועדה מקצועית המונה עשרות שופטים. מבין הפרויקטים המצטיינים, זכתה העירייה בפרס בקטגוריית ניתוח נתונים, אנליטיקה ו-BI על פרויקט בינה עסקית לנתוני דמוגרפיה בבירת הנגב. במסגרת הפרויקט הזוכה, הוקמה בעיר מערכת המסייעת באופן ישיר ליכולת להבין טוב יותר את המגמות העירוניות ולייצר אסטרטגיה, מדיניות ותוכניות עבודה, כל זאת במטרה להביא למימוש המטרות האסטרטגיות העירוניות בתחום האוכלוסייה, ולבצע תהליכי הערכה ובקרה אינטגרטיביים.

את הפרויקט הובילו מנהל אתר האינטרנט העירוני דור יעקב, ומנהל ה-GIS העירוני יובל הלברג מאגף חדשנות ומערכות מידע ברשות, יחד עם היחידה לתכנון אסטרטגי בעירייה. עיריית באר שבע היא הרשות המקומית הראשונה בישראל שפרסמה מידע מסוג זה בהיקף וברמת עומק שכזו. ישנה התאמה הדוקה בין פרויקט זה לבין התפישה האסטרטגית של הרשות בתחום "עיר חכמה".

מנהל אגף חדשנות ומערכות מידע בעירייה יהוד מרציאנו: "מדובר בפרויקט המהווה חדשנות טכנולוגית פורצת דרך, תוך יצירתיות ויוזמה של עובדי" הרשות, "המממשים הלכה למעשה את תפישת השקיפות העירונית".

כתבות נוספות בחדשות

0

תושבת תל שבע נעצרה בחשד לקדר עם...

"זריחה מוקדמת": בפשיטה של כוחות המשטרה של המחוז הדרומי נעצרה תושבת תל שבע, קרובת משפחה של בכיר בארגון הטרור חמאס, בחשד לקיום קשר עם פעילי חמאס והזדהות עם ארגון הטרור תוך ביצוע הסתה ותמיכה למעשה טרור בישראל.

חדשות1 באפריל 2024    דקה אחת
0

יריד שישי במדרחוב קק"ל חוזר

ביריד המתחדש יציגו מעל 30 דוכנים מקוריים לצד העסקים במדרחוב, הברים התוססים ושדרת האוכל העשירה במקום באווירה שמחה עם מופעים של נגני רחוב. לצד היריד חוזר גם שוק האיכרים המתקיים במימון המשרד הנגב, הגליל והחוסן הלאומי, ויציע תוצרת מגוונת ועשירה של חקלאי האזור

חדשות25 במרץ 2024    דקה אחת

כתיבת תגובה