חדשות

מסוקים בשמי הנגב

חדשות18 בפברואר 2020    דקה אחת
0

פריסת תיילים באמצעות מסוק של חברת החשמל התבצעה בשמי הנגב

מסוקים בשמי הנגב
פרויקט אסטרטגי, תמונות מדהימות. העבודות בקו | צילום: יוסי וייס חברת החשמל

כחלק מפרויקט עתיר משאבים, מקימה בימים אלה חברת החשמל את קו צפית – מישור רותם, במטרה להביא לשיפור והגדלת יכולות ואמינות אספקת קווי הולכת החשמל מדרום הארץ למרכזה ולצפונה. בשבוע שעבר (שלישי), ביצעו עובדי החברה בסיוע מסוק של חברת החשמל עבודה מורכבת של פריסת תיילים בין העמודים החדשים שהוקמו לטובת הקו.

צילום: יוסי וייס חברת החשמל

פריסת הקו היא חלק מפרויקט אשכול הנגב, פרויקט אסטרטגי העתיד לתת מענה לתוספת נרחבת של אמצעי ייצור חשמל בגז טבעי ובאנרגיות מתחדשות, ולסייע בקליטת אנרגיות מתחדשות וייצור פרטי בדרום בהספק של אלפי מגה-וואט. העבודות בפרויקט החלו ביוני 2019, כאשר אורך הקווים החדשים יגיע ל-116 ק"מ. עלות ההשקעה בפרויקט מגיעה לכ-815 מיליון שקלים, והעבודות עליו עתידות להסתיים ב-2021.

כתבות נוספות בחדשות

0

תושבת תל שבע נעצרה בחשד לקדר עם...

"זריחה מוקדמת": בפשיטה של כוחות המשטרה של המחוז הדרומי נעצרה תושבת תל שבע, קרובת משפחה של בכיר בארגון הטרור חמאס, בחשד לקיום קשר עם פעילי חמאס והזדהות עם ארגון הטרור תוך ביצוע הסתה ותמיכה למעשה טרור בישראל.

חדשות1 באפריל 2024    דקה אחת
0

יריד שישי במדרחוב קק"ל חוזר

ביריד המתחדש יציגו מעל 30 דוכנים מקוריים לצד העסקים במדרחוב, הברים התוססים ושדרת האוכל העשירה במקום באווירה שמחה עם מופעים של נגני רחוב. לצד היריד חוזר גם שוק האיכרים המתקיים במימון המשרד הנגב, הגליל והחוסן הלאומי, ויציע תוצרת מגוונת ועשירה של חקלאי האזור

חדשות25 במרץ 2024    דקה אחת

כתיבת תגובה