חדשות

בלעדי: באר שבעית הנהיגה את "כנופיית שודדי ה'טויוטות'"

חדשות17 בפברואר 2020    2 דקות
0

נור בת נדאל שיך אלעיד הובילה במשך יותר מחודש את הכנופיה, שחבריה (אחד מהם בן זוגה מדאליית אל כרמל שבצפון...) גנבו מכוניות ממספר ערים בארץ עד שנתפסו בסוף ינואר

בלעדי: באר שבעית הנהיגה את "כנופיית שודדי ה'טויוטות'"
סוף "המרוץ". רכב ה"מאזדה" לאחר שנעצר | צילום: דוברות המשטרה

תושבת באר שבע נור בת נדאל שיך אלעיד (20) הנהיגה במשך יותר מחודש את מי שמכנים במשטרה "כנופיית שודדי ה'טויוטות'", שחברים בה (אחד מהם הוא בן זוגה של נור, אוסמא בן מוחמד אבו קוידר מדאלית אל כרמל שבצפון…) גנבו כלי רכב מכמה וכמה ערים בארץ, במטרה להעבירם לתחומי הרשות הפלסטינית. בימים אלה, הגישה המשטרה נגד 5 חברי הכנופיה מספר כתבי אישום לבית המשפט השלום בבירת הנגב. יש לציין, שאת הכנופיה לכדו שוטרי יחידת "מגן" של משטרת מרחב הנגב.

כך למשל, ב-14.12 האחרון, גנב אבו קוידר עם אדם שזהותו אינה ידועה עדיין למשטרה רכב מסוג "יונדאי" בחדרה. באותו זמן, היה הנאשם ללא רישיון נהיגה בתוקף. 13 ימים לאחר מכן, גנב אבו קוידר עם בת זוגו נור רכב מסוג "טויוטה" בבאר שבע. נור שנהגה ברכב הגנוב ללא רישיון נהיגה בתוקף, לא נענתה לקריאת מאבטח במחסום מיתר לעצור לביקורת, פרצה את מחסום הדוקרנים, ועזבה את המקום בנסיעה פרועה, כאשר בהמשך נטשה נור את הרכב בסמוך למחסום.

ב-3.1 יצאו 2 בני הזוג לעוד גניבת רכב (שוב מסוג "יונדאי") מבירת הנגב, הפעם בשיתוף הנאשם מוחמד אבו עבד. 9 ימים לאחר מכן, גנבו אבו קוידר והנאשם מוחמד אבו גוידר עוד רכב "יונדאי", הפעם מראשון לציון. ב-15.1 גנבו ה-2 רכב "יונדאי" נוסף, הפעם מתל אביב-יפו. כעבור 3 ימים בלבד, גנבו 2 חברי הכנופיה עוד רכב "יונדאי", בפעם הזו ברמת גן. ובאותו יום (על הדרך…), גנבו אבו קוידר וחברתו נור יחד עם אבו גוידר רכב מסוג "מאזדה" באזור.

ואילו ב-23.1 גנבו אבו קוידר, אבו גוידר והנאשם חסין בן אחמד אל קיסיה מדאהריה שבדרום הר חברון (בשטח שבשליטת הרשות הפלסטינית) רכב "יונדאי" נוסף, הפעם מאשדוד. אלא שאירוע זה לא הסתיים טוב מבחינת חברי הכנופיה הנועזת; כשאל קיסיה ואבו קוידר הגיעו ברכב ה"מאזדה" בו נהג אבו קוידר כרכב מוביל לרכב הגנוב (אותו נהג אבו גוידר) למחסום משטרתי בסמוך לצומת בית קמה, פרץ אבו קוידר את המחסום, עלה על הדוקרנים שפרסו השוטרים, ונעצר רק אחרי מספר מטרים, כשאל קיסיה (שהיה בארץ ללא היתר כניסה או שהייה כדין) נמלט מהרכב, ונעצר רק לאחר מרדף רגלי שבוצע אחריו. בנוסף, ברכב נמצא סם מסוג קנביס.

כתבות נוספות בחדשות

0

תושבת תל שבע נעצרה בחשד לקדר עם...

"זריחה מוקדמת": בפשיטה של כוחות המשטרה של המחוז הדרומי נעצרה תושבת תל שבע, קרובת משפחה של בכיר בארגון הטרור חמאס, בחשד לקיום קשר עם פעילי חמאס והזדהות עם ארגון הטרור תוך ביצוע הסתה ותמיכה למעשה טרור בישראל.

חדשות1 באפריל 2024    דקה אחת
0

יריד שישי במדרחוב קק"ל חוזר

ביריד המתחדש יציגו מעל 30 דוכנים מקוריים לצד העסקים במדרחוב, הברים התוססים ושדרת האוכל העשירה במקום באווירה שמחה עם מופעים של נגני רחוב. לצד היריד חוזר גם שוק האיכרים המתקיים במימון המשרד הנגב, הגליל והחוסן הלאומי, ויציע תוצרת מגוונת ועשירה של חקלאי האזור

חדשות25 במרץ 2024    דקה אחת

כתיבת תגובה