חדשות

באר שבע ציינה 70 שנות נשיאות ל"רבי"

חדשות16 בפברואר 2020    2 דקות
0

לאולמי "הינומה" הגיעו יותר מ-800 אנשים ונשים לרגל 70 שנה להילולת אדמו"ר הריי"ץ ועלייתו לכס נשיאות חב"ד של הרבי מליובאוויטש

באר שבע ציינה 70 שנות נשיאות ל"רבי"
נשארו עד 3 לפנות בוקר. הערב של חב"ד באולמי "הינומה" | צילום: באדיבות חב"ד באר שבע

קהילות בתי חב"ד בשכונות באר שבע והורי התלמידים במוסדות החינוך של חב"ד בעיר התאחדו באחרונה יחד לערב מיוחד ויוקרתי בסימן "מתחברים".

ל"שבע" נמסר, שהאירוע התקיים באולמי "הינומה" בי' בשבט, לרגל 70 שנה להילולת אדמו"ר הריי"ץ ועלייתו לכס נשיאות חב"ד של הרבי מליובאוויטש. יותר מ-800 אנשים ונשים, מכל גוני הקשת, העדות והחוגים, השתתפו בתוכנית המיוחדת בהפקה מושקעת ומתוך אווירה חסידית משפחתית של פעם, כדי לחגוג את 70 שנות הנשיאות. באירוע נכחו קהילות חב"ד ותיקות לצד קהילות חדשות; כיום, ישנם 18 בתי חב"ד בבירת הנגב כמעט בכל שכונות העיר, מרמות שבצפון ועד נווה נוי שבדרום, משכונה א' הוותיקה ועד שכונת "כלניות" החדשה.

מנחה האירוע, הרב זלמן גורליק (מנהל בית חב"ד המרכזי בבאר שבע) ציין שרק השנה נפתחו 5 בתי חב"ד חדשים, וכשהוא פונה לראש העירייה רוביק דנילוביץ', הודיע לו הרב גורליק שלכל שכונה חדשה שמתחילים לבנות בעיר יש כבר שליח חדש מיועד להקמת בית חב"ד באותה שכונה. הורי התלמידים עם אנשי הצוות במוסדות החינוך של חב"ד, יחד עם בוגרי חינוך חב"ד, התחברו אף הם, והצדיעו לעשרות שנות חינוך ערכי ואיכותי של חב"ד בבאר שבע, בהם לומדים כ-1,500 תלמידים. כוכב הזמר החסידי שמחה פרידמן, בליווי להקת "תמיד בשמחה", הנעימו את הערב בניגוני "הרבי" ובניגונים שמחים שהרימו את כל הקהל לריקודים סוערים שנמשכו זמן רב.

כיבדו את הערב בנוכחותם, בין היתר, רב העיר הרב יהודה דרעי שהעלה על נס את מנהיגותו של הרבי מליובאוויטש, הרב רבי פנחס אבוחצירה שביקש לציין את היותו בוגר מוסדות חינוך חב"ד בעיר, דנילוביץ' ששיבח את פעילות חב"ד בארץ ובעולם, הרב יוסף חיים בצרי, סגן ראש הרשות ומחזיק תיק הרווחה עופר כרדי, חברי המועצה שמעון טובול ומוטי בן יהודה ומנכ"ל חברת "כיוונים" שלומי נומה.

גם לאחר תום האירוע, סירבו עשרות אנשים לעזוב את האולם עם האווירה המיוחדת, ונותרו להתוועדות עם שלוחי "הרבי" עד 3 לפנות בוקר. הפקת הערב נעשתה בחיבור כוחות של שליחי חב"ד ומנהלי מוסדות חב"ד, בארגונו של בית חב"ד המרכזי באר שבע בראשות הרב גורליק.

כתבות נוספות בחדשות

0

תושבת תל שבע נעצרה בחשד לקדר עם...

"זריחה מוקדמת": בפשיטה של כוחות המשטרה של המחוז הדרומי נעצרה תושבת תל שבע, קרובת משפחה של בכיר בארגון הטרור חמאס, בחשד לקיום קשר עם פעילי חמאס והזדהות עם ארגון הטרור תוך ביצוע הסתה ותמיכה למעשה טרור בישראל.

חדשות1 באפריל 2024    דקה אחת
0

יריד שישי במדרחוב קק"ל חוזר

ביריד המתחדש יציגו מעל 30 דוכנים מקוריים לצד העסקים במדרחוב, הברים התוססים ושדרת האוכל העשירה במקום באווירה שמחה עם מופעים של נגני רחוב. לצד היריד חוזר גם שוק האיכרים המתקיים במימון המשרד הנגב, הגליל והחוסן הלאומי, ויציע תוצרת מגוונת ועשירה של חקלאי האזור

חדשות25 במרץ 2024    דקה אחת

כתיבת תגובה