חדשות

מרחבים אירחה את מצטייני הנוער של משרד החינוך

חדשות13 בפברואר 2020    דקה אחת
0

המועצה האזורית קיימה באולם התרבות מבועים את טקס יקיר ופעיל הנוער

מרחבים אירחה את מצטייני הנוער של משרד החינוך
מצוינים במחוז, מתארחים במרחבים. האירוע במועצה האזורית | צילום: באדיבות מועצת מרחבים

טקס יקיר ופעיל הנוער של משרד החינוך מחוז דרום, התקיים באחרונה באולם התרבות מבועים שבמועצה האזורית מרחבים. ל"שבע" נמסר, שמטרת הערב הייתה להוקיר את עשייתם ותרומתם של המתנדבים והפעילים למען הנוער. האירוע נערך במעמד מנהל המחוז רם זהבי; מנהל חברה ונוער ארצי חגי גרוס, מנהלת מינהל חברה ונוער מחוז דרום אפרת טובול, מפקחי המחוז והנהלת המועצה המארחת. בכל רשות במחוז נבחרו יקיר או יקירה למען הנוער (בגילאי 20+) ופעיל או פעילת נוער (בני נוער).

בטקס הוצגו עבודותיהם של הנערים, ומועצת מרחבים פרסה את התוכנית צח"י נוער; צוותי הצח"י לבני הנוער הוקמו במועצה לפני כ-5 שנים, ומאז בכל שנה מכשירה מועצת מרחבים 35 בני נוער, אחת לחודש במשך שנה. לאחר ההכשרה, מסייעים הנערים בעיתות חירום בהפעלת ילדים במקלטים, ומתחברים לצוות הצח"י של היישוב. יקירת הנוער של המועצה האזורית לשנת התש"פ היא חנה גלולה ממושב גילת, זאת על פועלה הרב לאורך השנים ותרומתה המבורכת לגרעינרים המתגוררים במושב ובקרב בני הנוער. פעילת הנוער של מרחבים היא דנה מסד, תלמידת י"ב בתיכון מרחבים, ממושב רנן. מסר פעילה באיחוד החקלאי מגיל צעיר, ומובילה בהדרכה.

ורוניקה בקשי (מנהלת מחלקת הילדים והנוער במועצת מרחבים): "הישגי הסניף והמועצה ברמה הארצית בתנועה זקופים לא מעט לפועלה של דנה. אני גאה במחלקת הילדים והנוער של מרחבים, על פעילות ערכית לאורך כל השנה. לא בכדי, נבחרנו לארח את הטקס המכובד של המחוז, וזה היה מעמד מכובד וחשוב לנו".

כתבות נוספות בחדשות

0

לילות רמדאן 2024 יוצא לדרך

זו השנה העשירית שמסורת לילות רמאדן יתקיים בעיר רהט

חדשות13 במרץ 2024    2 דקות
0

המורשת של בכור

אימו של בכור סויד ז"ל, בוגר מגמת אדריכלות נוף בבית הספר לעיצוב במכללה הטכנולוגית ב"ש שנרצח בשבעה באוקטובר, קיבלה בטקס מרגש את הדיפלומה של בנה

חדשות10 במרץ 2024    4 דקות

כתיבת תגובה