חדשות

עיריית באר שבע מצטיינת במניעת הטרדות מיניות

חדשות12 בפברואר 2020    דקה אחת
0

יו"ר מכון התקנים הישראלי העניקה לעירייה באולם מועצת העיר את הקוד הוולונטרי למניעת הטרדה מינית

עיריית באר שבע מצטיינת במניעת הטרדות מיניות
עבודה מאומצת. קבלת הקוד | צילום: באדיבות עיריית באר שבע

בטקס חגיגי ומיוחד שהתקיים באחרונה באולם מועצת העיר באר שבע, העניק מכון התקנים הישראלי לעירייה את הקוד הוולונטרי למניעת הטרדה מינית והתנכלות.
ל"שבע" נמסר, שהקוד ניתן לכל מעסיק במדינה, המעוניין בשמירה על אווירה נקיה ומכבדת מהטרדות מיניות בארגונו. עיריית באר שבע הייתה מהרשויות המקומיות הראשונות שהחליטו לפני כ-4 שנים לאמץ ולהטמיע את הקוד הוולונטרי, ועברה תהליך בהתאם לנדרש. במהלך השנים, הודרכו כל עובדי העירייה בנושא החוק, ובכל אגף מונה נאמן מוסמך למניעת הטרדה מינית.

באוגוסט האחרון, ערך מכון התקנים בדיקה מקיפה בכל אגפי הרשות, ובסיומה נמצאה העירייה כראויה לקבלת הקוד. במקביל לבדיקת המכון, קיים משרד מבקר המדינה בדיקה בעניין, שזיכתה את הרשות בציון לשבח. בעירייה מסבירים זאת בזכות עבודה מאומצת שנמשכה מספר שנים, עליה ניצחה מנכ"לית הרשות אבישג אבטובי, ובה היו שותפים הלשכה המשפטית, אגף מינהל לוגיסטיקה וחירום ואגף משאבי אנוש באמצעות הממונה על מניעת הטרדה מינית העובדת הסוציאלית מעיין דרורי, שזכתה למלא חופן מחמאות על עבודתה.

בטקס הענקת הקוד הוולנטרי, השתתתפו ראש העירייה רוביק דנילוביץ', סגניו, אבטובי, מנהלי אגפים, מנכ"ל מכון התקנים גלעד גולוב, יו"ר איגוד מרכז הסיוע הארצי ד"ר אורית סוליצאנו ומנכ"לית מסל"ן (מרכז סיוע לנפגעות ולנפגעי תקיפה מינית ואלימות) ליזה ניקולאיצ'וק.

בדברי ברכתו, שיבח דנילוביץ' את כל העושים במלאכה ברשות בנושא החשוב, וציין שהעירייה מגלה ותגלה בעניין הטרדות מין אפס סובלנות. ואילו גולוב החמיא ציין לרשות על העבודה הנפלאה שביצעה בהטמעת הקוד האתי, ולדבריו עיריית באר שבע היא העירייה הראשונה מהגדולות בישראל המקבלת את הקוד.

כתבות נוספות בחדשות

0

תושבת תל שבע נעצרה בחשד לקדר עם...

"זריחה מוקדמת": בפשיטה של כוחות המשטרה של המחוז הדרומי נעצרה תושבת תל שבע, קרובת משפחה של בכיר בארגון הטרור חמאס, בחשד לקיום קשר עם פעילי חמאס והזדהות עם ארגון הטרור תוך ביצוע הסתה ותמיכה למעשה טרור בישראל.

חדשות1 באפריל 2024    דקה אחת
0

יריד שישי במדרחוב קק"ל חוזר

ביריד המתחדש יציגו מעל 30 דוכנים מקוריים לצד העסקים במדרחוב, הברים התוססים ושדרת האוכל העשירה במקום באווירה שמחה עם מופעים של נגני רחוב. לצד היריד חוזר גם שוק האיכרים המתקיים במימון המשרד הנגב, הגליל והחוסן הלאומי, ויציע תוצרת מגוונת ועשירה של חקלאי האזור

חדשות25 במרץ 2024    דקה אחת

כתיבת תגובה