חדשות

תלמידים וסוחרים נטעו עצים בשוק העירוני

חדשות12 בפברואר 2020    דקה אחת
0

בפרויקט משותף לעיריית באר שבע, חברת "יעדים", "בית העיוור" ואקי"ם, חוו תלמידים וסוחרים בשוק את הנטיעות כשעיניהם מכוסות

תלמידים וסוחרים נטעו עצים בשוק העירוני
גם מימון (משמאל) התנסה בעניין. פרויקט הנטיעות | צילום: באדיבות עיריית באר שבע

תלמידים, יחד עם סוחרי השוק העירוני בבאר שבע, בראשות אבינועם מימון, השתתפו השבוע בפרויקט החשוב של נטיעות לט"ו בשבט בסימן "כולנו שווים", שהתקיים במתחם השוק בארגון העירייה, חברת "יעדים", "בית העיוור" ואקי"ם.

ל"שבע" נמסר, שמימון קיבל את האורחים היקרים (חברים במועדון "בית העיוור" ותלמידים משכבה י' במקיף אמי"ת), ושיתף אותם בתהליך שהשוק העירוני עובר בימים אלה, שחלק ממנו מתמקד בקירוב סוחרי השוק לקהילה המיוחדת במינה הקיימת בבירת הנגב. הסוחרים והחברים והתלמידים נטעו עצים במתחם השוק העירוני, כאשר תלמידי המקיף נחשפים ליום בחייהם של העיוורים, חובשים כיסויי עיניים, הולכים בעזרת מקל, וכך נטעו את העצים, סיירו ברחבי השוק, והפכו את חג ט"ו בשבט לסמל מיוחד ולהבנה שכולנו שווים.

"זה היה פרויקט מיוחד ומרגש, שנתן ביטוי לערכיות ולקבלת השונה, ושם דגש על הקשר הבינ-אישי ששובר כל סטיגמה ומוסכמה", סיכמו סוחרי השוק בסיפוק.

צילום: באדיבות עיריית באר שבע

כתבות נוספות בחדשות

0

תושבת תל שבע נעצרה בחשד לקדר עם...

"זריחה מוקדמת": בפשיטה של כוחות המשטרה של המחוז הדרומי נעצרה תושבת תל שבע, קרובת משפחה של בכיר בארגון הטרור חמאס, בחשד לקיום קשר עם פעילי חמאס והזדהות עם ארגון הטרור תוך ביצוע הסתה ותמיכה למעשה טרור בישראל.

חדשות1 באפריל 2024    דקה אחת
0

יריד שישי במדרחוב קק"ל חוזר

ביריד המתחדש יציגו מעל 30 דוכנים מקוריים לצד העסקים במדרחוב, הברים התוססים ושדרת האוכל העשירה במקום באווירה שמחה עם מופעים של נגני רחוב. לצד היריד חוזר גם שוק האיכרים המתקיים במימון המשרד הנגב, הגליל והחוסן הלאומי, ויציע תוצרת מגוונת ועשירה של חקלאי האזור

חדשות25 במרץ 2024    דקה אחת

כתיבת תגובה