חדשות

איש נדל"ן מבירת הנגב חשוד בעבירות מס

חדשות12 בפברואר 2020    דקה אחת
0

היחידה המשפטית מכס ומע"מ באר שבע הגישה כתב אישום נגד אברהם ויצמן בגין עבירות מע"מ בסכום מצטבר של 1.2 מיליון שקלים

איש נדל"ן מבירת הנגב חשוד בעבירות מס
צילום אילוסטרציה: ingimage

כתב אישום הוגש באחרונה לבית המשפט השלום בבאר שבע נגד אברהם ויצמן (34) מבאר שבע, בגין עבירות מע"מ בסכום מצטבר של 1.2 מיליון שקלים.

ל"שבע" נמסר, שאת כתב האישום נגד ויצמן הגישה עו"ד קורל מויאל מהיחידה המשפטית מכס ומע"מ באר שבע, בעקבות תיק חקירה שנפתח במשרד מע"מ באר שבע, והועבר לטיפול יחידת החקירות מכס ומע"מ באר שבע. הוא מחולק ל-2: החלק הראשון לגבי התחמקות מתשלום מע"מ, והחלק השני בגין אי רישום לצרכי מע"מ במטרה להתחמק מתשלום מס.

לפי המתואר בכתב האישום בנוגע לאישום הראשון, הגיש ויצמן 13 דוחות תקופתיים בתקופה שבין מאי 2016 לדצמבר 2018, שכללו מידע כוזב בנוגע לעסקאות שביצע בתקופת הדיווח, תוך השמטת עסקאות הנובעות משימוש בפנקסי חשבוניות כפולים. עוד תואר בכתב האישום בנוגע לאישום השני, שחברת "שי לי נדל"ן והשקעות בע"מ" שהייתה רשומה ע"ש מי שהייתה אשתו של הנאשם באותה עת, הוקמה לבקשתו של ויצמן ולצורך מילוי צרכיו, ולמעשה הנאשם היה זה ששימש בעלים ומנהל של החברה בפועל. מאז הקמת "שי לי" לא פעל ויצמן לרישומה כחברה מורשית לצרכי מע"מ כמתחייב לפי חוק. למרות כל זאת, בתקופה שבין יולי 2015 לאוקטובר 2018, הנפיק הנאשם פנקסי קבלות ע"ש החברה, והוציא 67 קבלות על שמה, בתמורה לכספים אותם קיבל מגורמים שונים, בהיקף של 2,551,350 שקלים, כשרכיב המס הנובע מהן עומד על 370,709 שקלים.

כתבות נוספות בחדשות

0

תושבת תל שבע נעצרה בחשד לקדר עם...

"זריחה מוקדמת": בפשיטה של כוחות המשטרה של המחוז הדרומי נעצרה תושבת תל שבע, קרובת משפחה של בכיר בארגון הטרור חמאס, בחשד לקיום קשר עם פעילי חמאס והזדהות עם ארגון הטרור תוך ביצוע הסתה ותמיכה למעשה טרור בישראל.

חדשות1 באפריל 2024    דקה אחת
0

יריד שישי במדרחוב קק"ל חוזר

ביריד המתחדש יציגו מעל 30 דוכנים מקוריים לצד העסקים במדרחוב, הברים התוססים ושדרת האוכל העשירה במקום באווירה שמחה עם מופעים של נגני רחוב. לצד היריד חוזר גם שוק האיכרים המתקיים במימון המשרד הנגב, הגליל והחוסן הלאומי, ויציע תוצרת מגוונת ועשירה של חקלאי האזור

חדשות25 במרץ 2024    דקה אחת

כתיבת תגובה