חדשות

נוטעים לדו קיום

חדשות11 בפברואר 2020    דקה אחת
0

מאות תלמידים יהודים ובדואים השתתפו בטקס נטיעות ביער להב

נוטעים לדו קיום
"רוח של שותפות והדדיות". האירוע ביער | צילום: מערך הסברה קק"ל

באירוע הנטיעות של קרן קיימת לישראל, שהתקיים באחרונה ביער להב, השתתפו כ-400 תלמידים מכל רחבי הנגב, יהודים ובדואים, זאת במטרה לקרוא לדו קיום בין יהודים לערבים.

ל"שבע" נמסר, שהאירוע נפתח בהפנינג מוזיקלי שהרקיד את כולם, ומשם המשיכו יהודים ובדואים, צעירים ומבוגרים לנטיעות משותפות ביער.

"זהו טקס מיוחד במינו ברוח דו קיום", אמרה חגית אוחנה (מנהלת מדור חינוך במרחב דרום בקק"ל). "התלמידים נוטעים ביחד עצים בא"י, ונהנים מהפעלות. נטיעת העצים מסמלת רוח של שותפות והדדיות בחברה הישראלית, למען הסביבה ויופיה של המדינה".

פאתן אלאפינש, בת 13 מבית הספר אלראזי ברהט, הוסיפה: "זאת הזדמנות נפלאה לערבים ויהודים לעשות משהו ביחד למען המדינה ולטובת הסביבה, ובשבילנו הילדים זאת גם הזדמנות להכיר חברים חדשים ממקומות שונים".

כתבות נוספות בחדשות

0

תושבת תל שבע נעצרה בחשד לקדר עם...

"זריחה מוקדמת": בפשיטה של כוחות המשטרה של המחוז הדרומי נעצרה תושבת תל שבע, קרובת משפחה של בכיר בארגון הטרור חמאס, בחשד לקיום קשר עם פעילי חמאס והזדהות עם ארגון הטרור תוך ביצוע הסתה ותמיכה למעשה טרור בישראל.

חדשות1 באפריל 2024    דקה אחת
0

יריד שישי במדרחוב קק"ל חוזר

ביריד המתחדש יציגו מעל 30 דוכנים מקוריים לצד העסקים במדרחוב, הברים התוססים ושדרת האוכל העשירה במקום באווירה שמחה עם מופעים של נגני רחוב. לצד היריד חוזר גם שוק האיכרים המתקיים במימון המשרד הנגב, הגליל והחוסן הלאומי, ויציע תוצרת מגוונת ועשירה של חקלאי האזור

חדשות25 במרץ 2024    דקה אחת

כתיבת תגובה