חדשות

מתנדבי עמותת "אבן ישראל" למען המאושפזים ב"בית בלב" בעומר

חדשות11 בפברואר 2020    דקה אחת
0

אנשי העמותה שימחו את המאושפזים במוסד הרפואי השיקומי באירוע מיוחד לרגל ט"ו בשבט.

מתנדבי עמותת "אבן ישראל" למען המאושפזים ב"בית בלב" בעומר
עונג למאושפזים. האירוע של "אבן ישראל" ב"בית בלב" | צילום: יהודה פישל

הפתעה נעימה ומרגשת ציפתה למאושפזים במרכז הרפואי השיקומי "בית בלב" שעומר, לרגל ט"ו בשבט.

ל"שבע" נמסר, שאתמול (שני) אחד הימים הקרים השנה, הגיעו אל המוסד הרפואי מתנדבים מעמותת "אבן ישראל" עם מגשי פירות מהודרים ועציצים נאים. בעזרת אנשי הצוות הסיעודי במקום ומתנדבי "אבן ישראל", התכנסו המאושפזים בחלל משותף, ונהנו מהופעה מיוחדת של אמן כלי נשיפה שהזמינה העמותה, במטרה לשמח אותם, ולהנעים את זמנם בחג.

החולים, הסובלים ממצבים בריאותיים מורכבים, זכו לשכוח לשעה קלה את הקשיים עימם הם מתמודדים, ולהתענג על צלילים נוסטלגיים שהפיק האמן שניגן לכבודם על לא פחות מ-10 כלי נשיפה שונים. עמותת "אבן ישראל", העוסקת בתמיכה בחולים, קשישים, נוער בסיכון ועוד, הזמינה את ראש המועצה פיני בדש, שנענה והגיע לברך את הנוכחים בבריאות טובה ורפואה שלמה וגם כדי להודות לעמותה על היוזמה המשמחת ומרוממת הנפש.

הצוות הסיעודי סיכם את האירוע כ"מרגש ומחמם את הלב", והודה למתנדבים על התמיכה המוראלית שהעלתה חיוך על פני המאושפזים בחג.

כתבות נוספות בחדשות

0

תושבת תל שבע נעצרה בחשד לקדר עם...

"זריחה מוקדמת": בפשיטה של כוחות המשטרה של המחוז הדרומי נעצרה תושבת תל שבע, קרובת משפחה של בכיר בארגון הטרור חמאס, בחשד לקיום קשר עם פעילי חמאס והזדהות עם ארגון הטרור תוך ביצוע הסתה ותמיכה למעשה טרור בישראל.

חדשות1 באפריל 2024    דקה אחת
0

יריד שישי במדרחוב קק"ל חוזר

ביריד המתחדש יציגו מעל 30 דוכנים מקוריים לצד העסקים במדרחוב, הברים התוססים ושדרת האוכל העשירה במקום באווירה שמחה עם מופעים של נגני רחוב. לצד היריד חוזר גם שוק האיכרים המתקיים במימון המשרד הנגב, הגליל והחוסן הלאומי, ויציע תוצרת מגוונת ועשירה של חקלאי האזור

חדשות25 במרץ 2024    דקה אחת

כתיבת תגובה