חדשות

גאווה במשרדי העירייה

חדשות10 בפברואר 2020    2 דקות
0

באחרונה, התקיימה פגישת הוועד המנהל של "הבית הגאה" בבירת הנגב והדרום עם ראש הרשות רוביק דנילוביץ' והנהלתה. דנילוביץ' הבהיר שהוא גאה בשותפות הנוכחית בין העירייה לקהילה הגאה

גאווה במשרדי העירייה
מחויבות מתמשכת לכלל התושבים. הישיבה בעירייה | צילום: אור ארז

ישיבה בין חברי הוועד המנהל של ארגון "הבית הגאה" בבאר שבע לראש העירייה רוביק דנילוביץ' התקיימה באחרונה בבניין הרשות.

ל"שבע" נמסר, שבפגישה נכחו גם מ"מ ראש העירייה ומחזיקת תיק החינוך ד"ר חפצי זוהר, מנהלת אגף הרווחה והשירותים החברתיים ברשות אתי כהן, מנכ"ל חברת "כיוונים" שלומי נומה, עוזר ראש העירייה צביקה כהן, ובכירים ובכירות נוספים, ביניהם דובר "הבית הגאה" אור ארז, מנהלת התוכן בארגון הילה קידר ומנהל קשרי הקהילה זיו שוורץ. אחרי עריכת היכרות בין חברות הוועד המנהל החדש לבעלי התפקידים הרלוונטיים ברשות, דובר על מטרות "הבית הגאה" לשנת הפעילות הקרובה. לאחר מכן, הוצגה להנהלת העירייה תוכנית העבודה השנתית לקידום הקהילה הגאה בעיר, ו-2 הצדדים דנו על הפרויקטים המשותפים לשנה הקרובה: מצעד הגאווה ל-2020, תקציב "הבית הגאה", יצירת תקן מנכ"ל לארגון, מינוי עו"סית (עובדת סוציאלית) קהילתית, ביצוע פעילויות חינוך והסברה בבתי הספר בבאר שבע, תחזוק מבנה "הבית הגאה", מתן מענה למחוסרי דיור להט"ב ויוזמות נוספות.

בנוסף, חשפו חברי הוועד המנהל בפני הנהלת הרשות את המדד העירוני הגאה, העתיד להתפרסם לקראת יוני (חודש הגאווה), בו יוצגו נתונים שיאפשרו להשוות בין מידת תמיכתן של עשרות עיריות בישראל בקהילה הגאה המקומית לפי קריטריונים ברורים. מעבר לכך, שיתפה הנהגת הקהילה הגאה בדרום את ההנהלה במיזם "פורום 4 הבתים", המחבר בין 4 מרכזי הקהילה הגאה בבירת הנגב, ירושלים, תל אביב וחיפה לעשייה משותפת ואחדות, שיתבטאו גם בעונת המצעדים הקרובה.

כמו כן, נעשתה בפועל העברת השרביט בין מיקי לוי (יו"רית "הבית הגאה" היוצאת, שכיהנה בתפקיד כ-4 שנים) לגיל אליאס ורינת צוק-בזק שיכהנו כיו"רים משותפים. חברי הוועד הנכנס אמרו: "בהזדמנות זו, נודה לחברות הוועד המנהל היוצא. תודה שיצרתם/ן וחיזקתן/ם את החיבורים הכל כך חשובים האלה עם העירייה, בזכותם אנחנו יכולים/ות להתקדם יחד עם השלטון המקומי לעבר עתיד טוב יותר לקהילה הגאה בבאר שבע ובדרום. אנו גם מודים/ות לראש הרשות ולצוות הנהלת העירייה על שיתוף הפעולה המדהים עד לשלב זה, ובטוחים/ות שזו רק ההתחלה".

ואילו דנילוביץ' הדגיש את המחויבות המתמשכת של הרשות לכלל תושביה, על מגוון הקהילות המיוחדות המאכלסות את העיר. כמו כן, הבהיר ראש העירייה שהוא גאה בכך שלאחר שנים בהן השיח בין הרשות לקהילה הגאה היה מתוח, כיום השותפות בין ה-2 מובנת מאליה, יציבה ומשגשגת. דנילוביץ' התעניין בעשייה ובתרבות הגאה המפותחת בעיר, באתגרים העומדים בפני חברי הקהילה ובהשפעות התמיכה העירונית בה על בחירתם של צעירים להישאר לגור בבאר שבע.

כתבות נוספות בחדשות

0

תושבת תל שבע נעצרה בחשד לקדר עם...

"זריחה מוקדמת": בפשיטה של כוחות המשטרה של המחוז הדרומי נעצרה תושבת תל שבע, קרובת משפחה של בכיר בארגון הטרור חמאס, בחשד לקיום קשר עם פעילי חמאס והזדהות עם ארגון הטרור תוך ביצוע הסתה ותמיכה למעשה טרור בישראל.

חדשות1 באפריל 2024    דקה אחת
0

יריד שישי במדרחוב קק"ל חוזר

ביריד המתחדש יציגו מעל 30 דוכנים מקוריים לצד העסקים במדרחוב, הברים התוססים ושדרת האוכל העשירה במקום באווירה שמחה עם מופעים של נגני רחוב. לצד היריד חוזר גם שוק האיכרים המתקיים במימון המשרד הנגב, הגליל והחוסן הלאומי, ויציע תוצרת מגוונת ועשירה של חקלאי האזור

חדשות25 במרץ 2024    דקה אחת

כתיבת תגובה