חדשות

אזור תעסוקה ומסחר בלהבים

חדשות6 בפברואר 2020    דקה אחת
0

בשורה לתושבים המתגוררים בלהבים וסביבתה: משרד הכלכלה והתעשייה פועל לפיתוח מיזם העשוי להביא מקומות עבודה רבים לאזור

אזור תעסוקה ומסחר בלהבים
פיתוח תעסוקה. השר כהן ואנשיו בלהבים | צילום: יוסי ניר

ראש מועצת להבים יוסי ניסן אירח השבוע (שלישי) את שר הכלכלה אלי כהן ואנשי משרדו.

ל"שבע" נמסר, שבפגישה נכחו גם חברי מועצת היישוב, סגנית ראש המועצה ברוריה אליעז, סגן ראש מועצת להבים שלומי שטרית וחבר המועצה עופר לוי. ראש מועצת להבים ניסן, הציג את בפני הנוכחים את היישוב, ונתן סקירה כוללת על התפתחותו בימים אלה.

בישיבה נדונו מספר נושאים: פיתוח שטח המשולש הצפוני בן 4,500 דונם, שהועבר בשנה שעברה ללהבים מהמועצה האזורית בני שמעון, לפי החלטתה של ועדת הגבולות במשרד הפנים. שר הכלכלה כהן, ביקש מסמנכ"לית משרדו שנכחה בישיבה לבחון את האפשרות לתקצב את תכנון השטח למסחר ותעסוקה.

בנוסף, העלה השר אפשרויות לקיום מיזמים נוספים, בהם משרד הכלכלה תומך ברשויות, כגון התייעלות אנרגטית, מתן הרצאות וליווי ליזמים מקומיים. ניסן ביקש לפתוח פורום עסקי נוסף על הקיים, והשר כהן הודיע שיבחן את הנושא לאחר התחלת העבודה של הפורום הקיים. ראש המועצה הודה לשר ולאנשי משרדו על הגעתם ללהבים ועל שיתוף הפעולה המלא ביניהם.

כתבות נוספות בחדשות

0

תושבת תל שבע נעצרה בחשד לקדר עם...

"זריחה מוקדמת": בפשיטה של כוחות המשטרה של המחוז הדרומי נעצרה תושבת תל שבע, קרובת משפחה של בכיר בארגון הטרור חמאס, בחשד לקיום קשר עם פעילי חמאס והזדהות עם ארגון הטרור תוך ביצוע הסתה ותמיכה למעשה טרור בישראל.

חדשות1 באפריל 2024    דקה אחת
0

יריד שישי במדרחוב קק"ל חוזר

ביריד המתחדש יציגו מעל 30 דוכנים מקוריים לצד העסקים במדרחוב, הברים התוססים ושדרת האוכל העשירה במקום באווירה שמחה עם מופעים של נגני רחוב. לצד היריד חוזר גם שוק האיכרים המתקיים במימון המשרד הנגב, הגליל והחוסן הלאומי, ויציע תוצרת מגוונת ועשירה של חקלאי האזור

חדשות25 במרץ 2024    דקה אחת

כתיבת תגובה