חדשות

אחד הצית את דירת גרושתו, שני תקף את בת זוגו בסכין גדולה

חדשות6 בפברואר 2020    דקה אחת
0

2 כתבי אישום נגד נאשמים בעבירות אלימות במשפחה הוגשו בידי פרקליטות מחוז דרום (פלילי) לבית המשפט המחוזי בבאר שבע

אחד הצית את דירת גרושתו, שני תקף את בת זוגו בסכין גדולה
תקיפה והצתה. הדירה הבוערת | צילום: אתי אמר
פרקליטות מחוז דרום (פלילי) הגישה היום (חמישי) לבית המשפט המחוזי בבאר שבע כתבי אישום נגד 2 נאשמים בגין ביצוע עבירות אלימות במשפחה.

ל"שבע" נמסר, שלפי עובדות כתבי האישום, שהוגשו באמצעות עו"ד אירה ויימן קריקון, הנאשם גד שלמה פרץ (62) איים על גרושתו ועל בנו בן ה-20, והצית לפני כשבועיים את דירת הגרושה בבירת הנגב, על רקע סירובה לחזור לחיות איתו ביחד. הנאשם הגיע לדירה כשהבן שהה בה, ואיים עליו באמצעות סכין. כתוצאה מאיומיו של פרץ וחששו לחייו, קפץ הבן ממרפסת הדירה למרפסת של דירה אחרת בקומה ה-6 בבניין, ועקב כך נפצע קשה.

לאחר מכן, נעל הנאשם את הדירה, נכנס לחדר השינה של המתלוננת, והצית את המיטה והציוד שהיה מונח מעל הארונית שמול המיטה. האש התפשטה בכל הדירה, וחלק ממנה נשרף כליל. התיק נחקר בתחנת באר שבע של המשטרה.

כתב האישום מייחס לפרץ ביצוע עבירות של הצתה, חבלה חמורה, איומים והסגת גבול כדי לעבור עבירה.

ואילו הנאשם יורי נבז'ין (49) תקף לפי עובדות כתב האישום שהוגש נגדו את בת זוגו באמצעות סכין גדולה, תוך איומים על חייה, ופצע אותה בצווארה, זאת על רקע קנאה וסירוב המתלוננת להמשיך להיות בזוגיות עימו. כמו כן, במסגרת חקירתו של הנאשם במשטרת אופקים, כאשר נבז'ין ובת זוגו שהו יחד בחדר החקירות, והמתינו לעריכת העימות ביניהם, ביקש הנאשם מהמתלוננת מספר רב של פעמים לסרב לעריכת העימות או למסירת עדות, תוך שהוא מזהיר אותה שאחרת הוא צפוי לעונש של 10 שנות מאסר, אך בת הזוג סירבה לכך.

כתב האישום מייחס לנבז'ין ביצוע עבירות של חבלה חמורה בנסיבות מחמירות, איומים, החזקת סכין שלא כדין והדחה בחקירה.

הפרקליטות ביקשה מבית המשפט לעצור את 2 הנאשמים עד תום ההליכים המשפטיים נגדם.

כתבות נוספות בחדשות

0

תושבת תל שבע נעצרה בחשד לקדר עם...

"זריחה מוקדמת": בפשיטה של כוחות המשטרה של המחוז הדרומי נעצרה תושבת תל שבע, קרובת משפחה של בכיר בארגון הטרור חמאס, בחשד לקיום קשר עם פעילי חמאס והזדהות עם ארגון הטרור תוך ביצוע הסתה ותמיכה למעשה טרור בישראל.

חדשות1 באפריל 2024    דקה אחת
0

יריד שישי במדרחוב קק"ל חוזר

ביריד המתחדש יציגו מעל 30 דוכנים מקוריים לצד העסקים במדרחוב, הברים התוססים ושדרת האוכל העשירה במקום באווירה שמחה עם מופעים של נגני רחוב. לצד היריד חוזר גם שוק האיכרים המתקיים במימון המשרד הנגב, הגליל והחוסן הלאומי, ויציע תוצרת מגוונת ועשירה של חקלאי האזור

חדשות25 במרץ 2024    דקה אחת

כתיבת תגובה