חדשות

"מי שבע" גם בחירום

חדשות6 בפברואר 2020    דקה אחת
0

נציגי תאגיד המים והביוב נפגשו באחרונה עם ראשי "העמותה למען הזקן" באופקים המוכרת כמפעל חיוני לשעת חירום

"מי שבע" גם בחירום
"מי שבע" | צילום ארכיון: יח"צ "מי שבע"

מה שעובד בשגרה, צריך לעבוד גם בחירום: ל"שבע" נמסר, שנציגי תאגיד המים והביוב "מי שבע" קיימו באחרונה ביקור ב"עמותה למען הזקן", המוכרת כמפעל חיוני לשעת חירום באופקים. אספקת מים סדירה אינה עניין של מה בכך, והיא מושפעת מאירועים לא צפויים כגון מלחמות, רעידות אדמה הרסניות, זיהומים, ואף הפסקות מים לא מתוכננות.

"מי שבע" ערוך באופן מיטבי לספק מים בכל אחד מהמצבים שתוארו לעיל, תוך מתן מענה מהיר ויעיל לתרחישים שונים, ובכפוף להנחיות רשות המים. נציגי התאגיד מרחיבים את הפעילות, ומקיימים ביקורים מקצועיים במפעלים חיוניים בבאר שבע ובאופקים, במטרה ללמוד על התנהלותם, ולייעץ להם על דרכים לייעל את ההיערכות והמוכנות לשעת חירום. מעורבות "מי שבע" מול המפעלים והעמותות נעשית ביוזמת התאגיד, על אף שזו אינה חובתו; אנשים מטעם "מי שבע" ביקרו עד כה בכ-12 מפעלים חיוניים שונים, ביניהם כאמור "העמותה למען הזקן" באופקים.

עמותה זו מוגדרת בידי משרדי העבודה, הבריאות והרווחה והשירותים החברתיים כמפעל חיוני, שעליו לתת את הדעת בעניין המוכנות בחירום. העמותה, הפועלת ללא מטרות רווח, מנהלת 2 מחלקות עיקריות, מחלקת תשושים ומחלקה סיעודית, ובהן 80 קשישים. במקום פועל גם מעון יום לילדים ומרכז יום לקשישים. את הפגישה בין נציגי התאגיד למנכ"ל "העמותה למען הזקן" ד"ר מרט גנדלר, להכרת המוסד ובחינת השלבים הנדרשים כחלק מהמוכנות לחירום, ליווה מקרוב יקיר הרוש (מנהל מחלקת ביטחון מים, איכות מים ושפכי תעשייה ב"מי שבע").

מנכ"ל התאגיד מריו לובטקין: "'מי שבע' פועל כל העת למתן שירות יעיל ומיטבי לצרכניה, בשגרה ובחירום. התאגיד משקיע משאבים רבים בפיתוח, שיקום ושדרוג של תשתיות, ולצד זאת מעמיק את הקשר עם הקהילה. מוכנות המפעלים החיוניים לחירום בתחום המים והביוב הינה משימה לאומית חשובה עבור 'מי שבע'".

כתבות נוספות בחדשות

0

תושבת תל שבע נעצרה בחשד לקדר עם...

"זריחה מוקדמת": בפשיטה של כוחות המשטרה של המחוז הדרומי נעצרה תושבת תל שבע, קרובת משפחה של בכיר בארגון הטרור חמאס, בחשד לקיום קשר עם פעילי חמאס והזדהות עם ארגון הטרור תוך ביצוע הסתה ותמיכה למעשה טרור בישראל.

חדשות1 באפריל 2024    דקה אחת
0

יריד שישי במדרחוב קק"ל חוזר

ביריד המתחדש יציגו מעל 30 דוכנים מקוריים לצד העסקים במדרחוב, הברים התוססים ושדרת האוכל העשירה במקום באווירה שמחה עם מופעים של נגני רחוב. לצד היריד חוזר גם שוק האיכרים המתקיים במימון המשרד הנגב, הגליל והחוסן הלאומי, ויציע תוצרת מגוונת ועשירה של חקלאי האזור

חדשות25 במרץ 2024    דקה אחת

כתיבת תגובה