חדשות

מילה טובה מ"אורט ערד" באהבה

חדשות6 בפברואר 2020    דקה אחת
0

"יום המילה הטובה", בהובלת תלמידי "אורט ערד" סחף עיר שלמה לבוקר מיוחד שכולו הכרת תודה, אנרגיה חיובית וחיוכים מכל הלב

מילה טובה מ"אורט ערד" באהבה
אהדת האדם. פעילות תלמידי "אורט ערד" | צילום: יח"צ

כמדי שנה, צוין ביום שלישי השבוע "יום המילה הטובה" בכל מוסדות החינוך של רשת "אורט ברחבי הארץ".

ל"שבע" נמסר, שב"אורט ערד" מונף האירוע מחוץ למתחם בית הספר, עם אוטובוס מקושט שהסתובב ברחבי העיר, והפיץ את הבשורה בעזרת תלמידי המוסד, שהדביקו את התושבים בחיוכים קורנים, אהבת חינם וקירוב לבבות. מנהלת בית הספר רונית זאנו, התלוותה אל התלמידים לסיור יוצא דופן, שכולו אמירת תודה לצוותי רפואה, שוטרים, לוחמי אש, אנשי חינוך, הורים, נגני רחוב, עוברי אורח וראש העירייה.

היום המיוחד החל בפעילות ב"אורט ערד", כשכל שכבה עוסקת בעניין מיוחד אחר, כמו אמירת תודה להורים בשיחת טלפון מפתיעה, הפעלת התלמידים בבתי הספר היסודיים בכתיבת מלים חמות לניצולי שואה, הכנת דוכן למלים טובות בשפת הסימנים והפעלת עמדה לצילומי "סלפי" מעצימים. מי שיצאו להפיץ את הבשורה מחוץ לבית הספר היו תלמידי החטיבה הבוגרת ונציגי מועצת התלמידים, שריגשו את מי שאמונים על הדאגה לתושבים כל יום בתחומי הביטחון, הבריאות, השירותים, החינוך ועוד, עם מלות הערכה מרגשות ומגנט מעוצב למזכרת.

תוך כדי הסיור יוצא הדופן, חשו התלמידים איך האנרגיה החיובית שהם מפיצים מתפשטת במהירות, ומעלה חיוך בכל מקום אליו הם מגיעים. מנהלת "אורט ערד" סיפרה למתעניינים במיזם, ש"יום המילה הטובה" ייחודי לרשת "אורט", ושתיכון "אורט ערד" מתנהל ברוחו לאורך כל השנה, תוך שהוא מרחיב את מעגלי ההשפעה שלו בבית הספר ומחוצה לו. כמו כן, לדף ה"פייסבוק" של המוסד עלה סרטון המסכם את היום המרגש, שביטא באופן מושלם את בסיס החזון של בית הספר בכל הקשור לחינוך לערכים, מעורבות בקהילה ועיצוב דמותו של דור העתיד של ערד המתחנך ב"אורט ערד" לאהבת האדם ועשיית טוב.

כתבות נוספות בחדשות

0

תושבת תל שבע נעצרה בחשד לקדר עם...

"זריחה מוקדמת": בפשיטה של כוחות המשטרה של המחוז הדרומי נעצרה תושבת תל שבע, קרובת משפחה של בכיר בארגון הטרור חמאס, בחשד לקיום קשר עם פעילי חמאס והזדהות עם ארגון הטרור תוך ביצוע הסתה ותמיכה למעשה טרור בישראל.

חדשות1 באפריל 2024    דקה אחת
0

יריד שישי במדרחוב קק"ל חוזר

ביריד המתחדש יציגו מעל 30 דוכנים מקוריים לצד העסקים במדרחוב, הברים התוססים ושדרת האוכל העשירה במקום באווירה שמחה עם מופעים של נגני רחוב. לצד היריד חוזר גם שוק האיכרים המתקיים במימון המשרד הנגב, הגליל והחוסן הלאומי, ויציע תוצרת מגוונת ועשירה של חקלאי האזור

חדשות25 במרץ 2024    דקה אחת

כתיבת תגובה