חדשות

על ראש הגנב בוערת הפאה

חדשות5 בפברואר 2020    דקה אחת
0

חשוד בגניבת מפתחות של דירות בבאר שבע טען שהסתובב עם פאה על ראשו, משום שקר לו...

על ראש הגנב בוערת הפאה
טען שהיה לו קר. הפאה של החשוד בגניבה | צילום: דוברות המשטרה

בלשי היחידה לפשיעה חמורה בתחנת באר שבע עצרו היום (רביעי) חשוד בגניבת מפתחות לדירות מארונות חשמל בבנייני מגורים.

ל"שבע" נמסר, שהלילה התקבלה במשטרת מרחב הנגב קריאה אודות אדם מעורר חשד, שצעיף על ראשו המסתובב בבנייני דירות בבירת הנגב, פותח ארונות חשמל, ונראה כמי שמחפש מפתחות לדירות. כוח משטרה סמוי החל בסריקות, והבחין בגבר מעורר חשד יוצא בריצה קלה מבניין מגורים עם פאה "אפרו" לראשו ובידו שקית. השוטרים עיכבו את החשוד (שטען שהניח פאה משום שקר לו…), ובחיפוש בכליו אותרו ונתפסו מפתחות רבים שלפי החשד שייכים לדירות, ובנוסף רכוש ומפתחות רכב.

במהלך תחקור החשוד, ניגשו אל השוטרים 2 צעירות שהתברר שמפתחות דירתן ורכבן נמצאים בידי האיש. החשוד, תושב באר שבע בן 51, נעצר ויובא היום לבית המשפט השלום בעיר.

בצד המאבק בעבירות הרכוש, אנו פונים לציבור שלא להשאיר ללא השגחה מפתחות או כל חפץ מאפשר גישה באופן העלול להגיע לידי מי שאינם מורשים בהחזקתו. בכל מקרה מעורר חשד, יש להתקשר למוקד 100 של המשטרה", נמסר מהמשטרה.

כתבות נוספות בחדשות

0

תושבת תל שבע נעצרה בחשד לקדר עם...

"זריחה מוקדמת": בפשיטה של כוחות המשטרה של המחוז הדרומי נעצרה תושבת תל שבע, קרובת משפחה של בכיר בארגון הטרור חמאס, בחשד לקיום קשר עם פעילי חמאס והזדהות עם ארגון הטרור תוך ביצוע הסתה ותמיכה למעשה טרור בישראל.

חדשות1 באפריל 2024    דקה אחת
0

יריד שישי במדרחוב קק"ל חוזר

ביריד המתחדש יציגו מעל 30 דוכנים מקוריים לצד העסקים במדרחוב, הברים התוססים ושדרת האוכל העשירה במקום באווירה שמחה עם מופעים של נגני רחוב. לצד היריד חוזר גם שוק האיכרים המתקיים במימון המשרד הנגב, הגליל והחוסן הלאומי, ויציע תוצרת מגוונת ועשירה של חקלאי האזור

חדשות25 במרץ 2024    דקה אחת

כתיבת תגובה