חדשות

נחנך מרכז יום טיפולי בבאר שבע

חדשות2 בפברואר 2020    דקה אחת
0

מרכז "יותם" בשכונה ו' החדשה ייתן מענה לאנשים עם מוגבלות שכלית התפתחותית

נחנך מרכז יום טיפולי בבאר שבע
מסגרת יומית מכילה ותומכת. חנוכת מרכז "יותם" | צילום: באדיבות עיריית באר שבע

בטקס מיוחד, נחנך בשבוע שעבר (חמישי) מרכז היום הטיפולי "יותם" בשכונה ו' החדשה בבאר שבע. ל"שבע" נמסר, שהמרכז שייתן מענה לאנשים עם מוגבלות שכלית התפתחותית משתרע על שטח של כ 700 מ"ר, וכולל חדר רב תכליתי לפעילויות, חדרי חוגים, חדרי שירות וחצר. הוא מעניק קשת רחבה של מענים טיפוליים, פרא-רפואיים, העשרה, פנאי ותעסוקה, במטרה לאפשר לחניכים הזקוקים לכך מסגרת יומית מכילה ותומכת. במרכז החדש יתקיימו מגוון פעילויות חברתיות וחוגי העשרה.

חנוכת המרכז (פרויקט משותף לעירייה, משרד הרווחה והשירותים החברתיים, המוסד לביטוח לאומי וקרן "שלם") נערכה בין היתר במעמד ראש הרשות רוביק דנילוביץ', סגנו מחזיק תיק הרווחה והשירותים החברתיים עופר כרדי, מנהלת אגף הרווחה והשירותים החברתיים בעירייה אתי כהן, מנהל הקרן לפיתוח שירותים לנכים בביטוח הלאומי שמואל ויינגלאס, יו"ר "שלם" וראש עיריית קריית ביאליק אלי דוקורסקי, מנכ"לית הקרן ריבה מוסקל, מנהל שירות בוגרים ומזדקנים במינהל מוגבלויות במשרד הרווחה והשירותים החברתיים דני כץ, מפקחת מחוזית במשרד ליז דויד ויו"ר אגודת "עמי" מוריס כלפון.

כתבות נוספות בחדשות

0

תושבת תל שבע נעצרה בחשד לקדר עם...

"זריחה מוקדמת": בפשיטה של כוחות המשטרה של המחוז הדרומי נעצרה תושבת תל שבע, קרובת משפחה של בכיר בארגון הטרור חמאס, בחשד לקיום קשר עם פעילי חמאס והזדהות עם ארגון הטרור תוך ביצוע הסתה ותמיכה למעשה טרור בישראל.

חדשות1 באפריל 2024    דקה אחת
0

יריד שישי במדרחוב קק"ל חוזר

ביריד המתחדש יציגו מעל 30 דוכנים מקוריים לצד העסקים במדרחוב, הברים התוססים ושדרת האוכל העשירה במקום באווירה שמחה עם מופעים של נגני רחוב. לצד היריד חוזר גם שוק האיכרים המתקיים במימון המשרד הנגב, הגליל והחוסן הלאומי, ויציע תוצרת מגוונת ועשירה של חקלאי האזור

חדשות25 במרץ 2024    דקה אחת

כתיבת תגובה