חדשות

"רוטרי" למען זהירות בדרכים

חדשות30 בינואר 2020    דקה אחת
0

מועדון "רוטרי באר שבע עומרים" ארגן תערוכת ציורים בנושא של תלמידי כיתות ד' – ו'

"רוטרי" למען זהירות בדרכים
"כישרון רב". התערוכה במיתר | צילום: קלרה קופלר

תערוכת ציורים של תלמידים בכיתות ד' – ו' מבתי הספר "עמית", "פסגות" ו"חמדת" שבמיתר שיצרו ציורים בנושא זהירות בדרכים התקיימה באחרונה באולם התרבות של יישוב הווילות היוקרתי "על הגבעה". ל"שבע" נמסר, שבמהלך האירוע שארגן מועדון "רוטרי באר שבע עומרים" (בנשיאות אילנה כהן תושבת מיתר) חולקו ספרה של חברת המועדון האמנית והציירת שוש קמחי וכוס מיוחדת עם סמל "רוטרי באר שבע עומרים" וציור של תלמיד שהשתתף בתחרות. כמו כן, קיבלה הצלמת הידועה נעמי גרשקוביץ תעודת הוקרה על התנדבותה בתחום הצילום.

לדברי נשיאת המועדון הקודמת, עו"ד מצינה קלמן-חדד, "זהו פרויקט ארצי של 'רוטרי ישראל', שמטרתו לחדד את המודעות לזהירות בדרכים. התלמידים המדהימים שהשתתפו באירוע גילו כישרון רב. ראש מועצת מיתר שמעון מזוז בירך, והיה שותף מלא לאירוע יחד עם מחלקת החינוך של המועצה".

כתבות נוספות בחדשות

0

תושבת תל שבע נעצרה בחשד לקדר עם...

"זריחה מוקדמת": בפשיטה של כוחות המשטרה של המחוז הדרומי נעצרה תושבת תל שבע, קרובת משפחה של בכיר בארגון הטרור חמאס, בחשד לקיום קשר עם פעילי חמאס והזדהות עם ארגון הטרור תוך ביצוע הסתה ותמיכה למעשה טרור בישראל.

חדשות1 באפריל 2024    דקה אחת
0

יריד שישי במדרחוב קק"ל חוזר

ביריד המתחדש יציגו מעל 30 דוכנים מקוריים לצד העסקים במדרחוב, הברים התוססים ושדרת האוכל העשירה במקום באווירה שמחה עם מופעים של נגני רחוב. לצד היריד חוזר גם שוק האיכרים המתקיים במימון המשרד הנגב, הגליל והחוסן הלאומי, ויציע תוצרת מגוונת ועשירה של חקלאי האזור

חדשות25 במרץ 2024    דקה אחת

כתיבת תגובה