חדשות

מכשירים מנהלים למרכזי הצעירים

חדשות30 בינואר 2020    2 דקות
0

קורס ייעודי למנהלי המרכזים של המשרד לפיתוח הפריפריה הנגב והגליל יוצא לדרך בין היתר בבאר שבע, אופקים וערד

מכשירים מנהלים למרכזי הצעירים
"הצעירים הם מנוע הצמיחה". המנהלים בקורס | צילום: באדיבות מרכז לפיתוח נגב וגליל

המשרד לפיתוח הפריפריה הנגב והגליל ממשיך לפעול למען הצעירים, ומשיק קורס הכשרה ייעודי למנהלים של מרכזי הצעירים של המשרד בפריפריה החברתית והגיאוגרפית מבאר שבע, אופקים, ערד, דימונה, ירוחם, חורה, רהט, מצפה רמון, נווה מדבר ותל שבע.

ל"שבע" נמסר, שקורס המנהלים מתקיים במסגרת פיתוח ההון האנושי ביותר מ-60 מרכזי הצעירים של המשרד לפיתוח הפריפריה הנגב והגליל, המחזקים את המנהיגות המקומית, ומעניקים לצעירים מעטפת כוללת בתחומי פיתוח קריירה ויזמות, תעסוקה, פעילות תרבות ופנאי, מודלים שונים של פעולה, אסטרטגיה ונתינת שירות, ניהול שותפויות בראיה אזורית והכל ממש ליד הבית. במסגרת הקורס, שנערך בשיתוף מפעם גליל מערבי של משרד הפנים, ייחשפו המנהלים לתכנים שונים, ביניהם הרצאות על צעירים בישראל ובעולם בדגש על דור ה-Y ודור ה-Z.

אריאל משעל (מנכ"ל המשרד): "חיזוק החברה הצעירה בפריפריה הוא יעד. זה לא סוד שהצעירים הם מנוע הצמיחה שמייצר קהילה חזקה ומנהיגות מקומית. החוסן הקהילתי והחברתי מוביל לחוסן לאומי. על כן, במטרה להעניק לצעירים בפריפריה שוויון הזדמנויות, הקים המשרד לפיתוח הפריפריה הנגב והגליל בשנים האחרונות יותר מ-60 מרכזי צעירים הנותנים לצעירים בפריפריה מענה מקיף בתחומי פיתוח קריירה ויזמות, פנאי וקהילה, כי אין כל סיבה שצעיר שגר בפריפריה לא ייהנה מקורסים, הכשרות ואירועי תרבות ופנאי, ממש ליד הבית, בדומה לצעירים במרכז הארץ. כעת, אנו ממשיכים לטפח את ההון האנושי במרכזי הצעירים, כדי שייתנו מענה מקצועי. המשרד פועל גם לפיתוח ההון האנושי והשדרה הניהולית במרכזי הצעירים, ומוסיף לפעול למען צעירים בתחומי פיתוח קריירה, יזמות, הפיתוח הכלכלי, הפנאי והקהילה".

בתוך כך, במטרה להעמיק את הידע והכלים המקצועיים של השדרה הניהולית במרכזי הצעירים, התקיים באחרונה כנס ארצי שנתי להכשרת יותר מ-100 רכזי פיתוח קריירה, שמעניקים מענה לצעירים במרכזי הצעירים. הצוותים המקצועיים מחכים להם ביותר מ-60 מרכזי הצעירים של המשרד לפיתוח הפריפריה הנגב והגליל, ונותנים לצעירים בני 18 – 40 מעטפת כוללת בתחומי פיתוח קריירה, ייעוץ תעסוקתי, הרצאות נודדות, סדנאות, פיתוח יזמות ופעילויות ייעודיות למשפחות צעירות, סטודנטים וחיילים משוחררים במגוון אירועי תרבות ופנאי, והכל כאמור ליד הבית.

כתבות נוספות בחדשות

0

תושבת תל שבע נעצרה בחשד לקדר עם...

"זריחה מוקדמת": בפשיטה של כוחות המשטרה של המחוז הדרומי נעצרה תושבת תל שבע, קרובת משפחה של בכיר בארגון הטרור חמאס, בחשד לקיום קשר עם פעילי חמאס והזדהות עם ארגון הטרור תוך ביצוע הסתה ותמיכה למעשה טרור בישראל.

חדשות1 באפריל 2024    דקה אחת
0

יריד שישי במדרחוב קק"ל חוזר

ביריד המתחדש יציגו מעל 30 דוכנים מקוריים לצד העסקים במדרחוב, הברים התוססים ושדרת האוכל העשירה במקום באווירה שמחה עם מופעים של נגני רחוב. לצד היריד חוזר גם שוק האיכרים המתקיים במימון המשרד הנגב, הגליל והחוסן הלאומי, ויציע תוצרת מגוונת ועשירה של חקלאי האזור

חדשות25 במרץ 2024    דקה אחת

כתיבת תגובה