חדשות

בחזית ההגנה על הקשישים

חדשות30 בינואר 2020    דקה אחת
0

1 מכל 5 קשישים בישראל סובל מניצול או התעמרות, ובעקבות המצוקה מתרחב שירות הסיוע המשפטי לקשישים של "יד שרה" במחוז דרום. אל תהססו לפנות למוקד ההגנה 6444*

בחזית ההגנה על הקשישים
צילום אילוסטרציה: INGIMAGE

זה קורה לרבים בחברה הישראלית, ששיעור האזרחים הוותיקים בה הולך וגדל, לשמחתנו: יש כאלה הרואים באזרח הוותיק קורבן קל להונאה בסחר מכר מרחוק או ניצול ונישול בטענת אי כשירות, זאת בהנחה שהקשישים אינם יודעים לקרואת את "האותיות הקטנות" בחוזה.

ל"שבע" נמסר, שכחלק ממערך רחב של סיוע לאזרח הוותיק, פועלת "יד ריבה" מסניפי "יד שרה", במטרה ליצור קו הגנה יעיל על בנות ובני הגיל השלישי, קו הגנה שאיננו מכביד על כיסו של הקשיש, ובו שורת עורכי דין מתנדבים, המוכנים לסכל כל ניסיון של פגיעה והונאה. הביקוש לשירות המשפטי לקשיש הולך וגדל, ו"יד שרה" פועלת כל העת להרחבת שירותיה, הן למרכז והן לפריפריה. היעד עתה הוא הרחבת פעילות הסיוע המשפטי בדרום, כולל ריכוזי עולים דוברי רוסית.

בימים אלה, התרחב שירות הסיוע המשפטי לקשישים בכמה סניפים במחוז הדרום, ביניהם באר שבע ונתיבות. הפונים ימצאו אוזן קשבת ויד מסייעת נוכח סוגיות מורכבות של ביטול עסקאות שיסודן בניצול, הבטחת כשירות ומניעת אפוטרופסות כפויה ללא זכות וצורך, עמידה מול ממסדים ומיצוי זכויות וסוגיות של צוואה והורשה.

לקבלת פרטים ולקביעת פגישה, כל קשיש או קשישה (או כל אחד מבני המשפחה) מוזמנים להתקשר למוקד הטלפוני של העמותה: 02-6444569 או 6444*.

כתבות נוספות בחדשות

0

תושבת תל שבע נעצרה בחשד לקדר עם...

"זריחה מוקדמת": בפשיטה של כוחות המשטרה של המחוז הדרומי נעצרה תושבת תל שבע, קרובת משפחה של בכיר בארגון הטרור חמאס, בחשד לקיום קשר עם פעילי חמאס והזדהות עם ארגון הטרור תוך ביצוע הסתה ותמיכה למעשה טרור בישראל.

חדשות1 באפריל 2024    דקה אחת
0

יריד שישי במדרחוב קק"ל חוזר

ביריד המתחדש יציגו מעל 30 דוכנים מקוריים לצד העסקים במדרחוב, הברים התוססים ושדרת האוכל העשירה במקום באווירה שמחה עם מופעים של נגני רחוב. לצד היריד חוזר גם שוק האיכרים המתקיים במימון המשרד הנגב, הגליל והחוסן הלאומי, ויציע תוצרת מגוונת ועשירה של חקלאי האזור

חדשות25 במרץ 2024    דקה אחת

כתיבת תגובה