חדשות

עוד חברה נכנסת לפארק ההיי-טק בבאר שבע

חדשות28 בינואר 2020    3 דקות
0

חברת "סייברארק" תגייס בשלב ראשון כ-20 מהנדסים

עוד חברה נכנסת לפארק ההיי-טק בבאר שבע
פארק ההיי-טק | צילום "שבע"

חברת "סייברארק" (CyberArk) מתרחבת לבאר שבע, והחלה בגיוס "נמרץ", כדברי העירייה, של עובדים למשרות פיתוח שונות. ל"שבע" נמסר, שהחברה שכרה שטח משרדי גדול בפארק ההיי-טק "גב ים נגב", הנמצא בסמוך לקמפוס התקשוב החדש של צה"ל ואוניברסיטת בן גוריון. ל"שבע" נמסר, שבפארק פועלים גם קריית הסייבר של ישראל, מרכז ה-CERT של מערך הסייבר הלאומי ויותר מ-70 מרכזי פיתוח וסטארט-אפים. המרכז החדש של "סייברארק" צפוי להיפתח באפריל השנה, והוא תוצאה של מאמץ משולב בין החברה להנהלת פארק "גב ים".

לדברי חן ביתן (מנהל "סייברארק" ישראל"), "העובדים בבאר שבע יצטרפו למערך המחקר והפיתוח של החברה, ויעסקו בפיתוח מוצרי הליבה של 'סייברארק'". הוא הוסיף שהחברה מתכננת לקלוט גם למטה ולמרכז הפיתוח הגלובלי שלה בפתח תקווה עשרות רבות של מהנדסים במהלך 2020. לפי התוכנית, בשלב ראשון יגויסו כ-20 מהנדסים, כאשר היעד הוא לגייס כ-100 מהנדסים בסך הכל בטווח של 3 שנים. את הסניף הדרומי של "סייברארק" ינהל שי סאפר, שניהל את מרכז Pay Pal בבירת הנגב במשך שנתיים, לאחר שכיהן כמנהל המו"פ של הסטארט-אפ CyActive שנמכר ל"פיי-פאל". המרכז בבאר שבע יפעל תחת מסלול "מפעל טכנולוגי מועדף" של רשות ההשקעות במשרד הכלכלה.

"סייברארק", חברת הסייבר הישראלית השנייה בגודלה בעולם, נסחרת בנאסד"ק, והיא חלוצת שוק ומובילה גלובלית בתחום אבטחת גישה פריבילגית, שכבה קריטית באבטחת ה-IT המגנה על תשתיות ונכסי מידע לרוחב הארגון, בענן ובתהליכי DevOps. בין לקוחותיה, יותר מ-5,000 ארגונים מובילים ברחבי העולם, בהם יותר מ-50 אחוזים מחברות ה-Fortune 500, שבוטחים בהגנה של "סייברארק" על נכסי המידע הרגישים ביותר שלהם, מפני תוקפים חיצוניים וגורמי פנים זדוניים.

"כחברה גלובלית הפועלת ב-90 מדינות, אנו גאים על הזהות הישראלית שלנו כחברת סייבר שמייצאת חדשנות כחול לבן לעולם כולו", אומר אודי מוקדי (מנכ"ל, יו"ר ומייסד "סייברארק"). "95 אחוזים מהפיתוח של 'סייברארק' יושב בארץ, ולכן היה לנו ברור שאת הסניף הנוסף נפתח פה, בנגב בפרט".

"פתיחת הסניף של 'סייברארק' בדרום הארץ מתחברת היטב לערכי החברה, ומהווה חלק ממהלך מתמיד של התרחבותה, כתוצאה מהביקוש ההולך וגובר למוצריה ברחבי העולם", מוסיף ביתן. "אנחנו בטוחים שהסמיכות לקמפוס חיל התקשוב, אוניברסיטת בן גוריון, מותגים גלובליים וסטארט-אפים שיושבים בקריית הסייבר בבאר שבע היא יתרון עצום, הן לחברה והן לעובדים שיצטרפו אלינו. אנו שמחים על ההזדמנות לתרום את חלקנו בבניית האקו-סיסטם המיוחד הזה בבירת הנגב, ולסייע בחיזוק תעשיית ההיי-טק הישראלית ומיתוגה של באר שבע כמרכז סייבר עולמי".

ראש העירייה רוביק דנילוביץ': "מדובר בבשורה אדירה לאקו-סיסטם שהוקם בעיר באר שבע. חברת 'סייברארק' היא סמל להצלחה הטכנולוגית הישראלית, כפורצת דרך בינלאומית. אני שמח על הצטרפותם לקריית הידע בבירת הנגב, ובטוח שהגעתם תמשוך חברות גדולות נוספות, ותמגנט את ההון האנושי האיכותי דרומה. זהו צעד נוסף להפיכתה של באר שבע למובילה עולמית בתחום הסייבר".

אבי יעקובוביץ (מנכ"ל "גב ים"): "אנחנו גאים ומברכים על הצטרפותה של חברת 'סייברארק' לפארק 'גב ים נגב'. 'סייברארק' מצטרפת למרכזי פיתוח של חברות מובילות נוספות שכבר יושבות בפארק, כגון ORACLE, IBM, 'אלביט'Dell, Wix ו'רפאל, המהוות עוגן טכנולוגי משמעותי שהופך את העיר באר שבע למרכז ידע, סייבר וטכנולוגיה בינלאומי. עובדי 'סייברארק' ייהנו מסביבת עבודה קהילתית מהמתקדמות בעולם, בהצטרפותם לבניין החדש והרביעי בפארק שהקמתו מסתיימת בימים אלה".

פרופ' דניאל חיימוביץ (נשיא אוניברסיטת בן גוריון): "הצטרפות 'סייברארק' לפארק ההיי-טק שלנו היא הוכחה נוספת לפוטנציאל ולהצלחה של החיבור בין פעילות המחקר הרבה המתקיימת באוניברסיטה לבין התעשייה והעיר באר שבע. אני בטוח שבדומה למרבית חברות ההיי-טק הפועלות בפארק, גם בין 'סייברארק' לבין המעבדות המתקדמות באוניברסיטת בן גוריון וחוקריה יתפתחו שיתופי פעולה ייחודיים, במיוחד בתחום הסייבר. כמו כן, יתאפשר לחברה חיבור ייחודי להון האנושי האיכותי הטמון בסטודנטים ובבוגרים של האוניברסיטה".

כתבות נוספות בחדשות

0

תושבת תל שבע נעצרה בחשד לקדר עם...

"זריחה מוקדמת": בפשיטה של כוחות המשטרה של המחוז הדרומי נעצרה תושבת תל שבע, קרובת משפחה של בכיר בארגון הטרור חמאס, בחשד לקיום קשר עם פעילי חמאס והזדהות עם ארגון הטרור תוך ביצוע הסתה ותמיכה למעשה טרור בישראל.

חדשות1 באפריל 2024    דקה אחת
0

יריד שישי במדרחוב קק"ל חוזר

ביריד המתחדש יציגו מעל 30 דוכנים מקוריים לצד העסקים במדרחוב, הברים התוססים ושדרת האוכל העשירה במקום באווירה שמחה עם מופעים של נגני רחוב. לצד היריד חוזר גם שוק האיכרים המתקיים במימון המשרד הנגב, הגליל והחוסן הלאומי, ויציע תוצרת מגוונת ועשירה של חקלאי האזור

חדשות25 במרץ 2024    דקה אחת

כתיבת תגובה