חדשות

בני שמעון שמינית בנתוני הגיוס במועצות האזוריות בארץ!

חדשות28 בינואר 2020    דקה אחת
0

נתון משמעותי נוסף: שיעור המתנדבים למכינות ושנות השירות גבוה מ-30 אחוזים

בני שמעון שמינית בנתוני הגיוס במועצות האזוריות בארץ!
ניר זמיר. "נותנים את המיטב" | צילום ארכיון: באדיבות מועצת בני שמעון

המועצה האזורית בני שמעון נכנסה לעשירייה הראשונה של המועצות האזוריות בארץ בנתוני הגיוס לגברים, עם 93 אחוזי גיוס, ושמה את הדרום על המפה. ל"שבע" נמסר, שמועצת בני שמעון היא המועצה האזורית היחידה באזור שנכנסה ל-10 המצטיינות בנתוני הגיוס לגברים, לפי דוח שפורסם באחרונה. בני שמעון ניצבת במקום ה-8, לאחר שעלתה משנה שעברה ב-2 מקומות, ומציגה נתוני גיוס מרשימים של 93 אחוזים שיעור גיוס, 69.7 אחוזים אופי שירות ו-10.6 אחוזים מיצוי קצונה.

מעבר לנתוני הגיוס הגבוהים מאוד ביחס לכל מדד שהוא, נתון משמעותי נוסף מצביע על יותר מ-30 אחוזים מבני ובנות הנוער במועצה האזורית, שבמשך 3 שנים רצופות הולכים למכינות קדם צבאיות ולשנות שירות לפני תחילת שירותם הצבאי. נתון גבוה בפער עצום מהממוצע הארצי.

ניר זמיר (ראש מועצת בני שמעון): "אני גאה בנוער האיכותי שלנו, שמוכיח שוב את תרומתו המשמעותית לביטחון המדינה. בזמנים מתוחים שכאלה, טובי הבנים והבנות שלנו נותנים את המיטב למען מדינת ישראל ולטובת ההגנה על הבית".

אלי פרץ (מנהל תיכון "מבואות הנגב"): "הילדים ב'מבואות הנגב' מתחנכים לערכיות, והנתונים אכן מרגשים ומשמחים, אך לא מפתיעים אותנו. מדובר על בני ובנות נוער ערכיים ונהדרים, התורמים למדינה בצל הערכים עליהם חונכו. החינוך בבית הספר מדגיש את ההיבט הערכי לא פחות מההיבט ההישגי בלימודים, והנושא אף מקבל התייחסות בולטת כבר מחטיבת הביניים".

כתבות נוספות בחדשות

0

תושבת תל שבע נעצרה בחשד לקדר עם...

"זריחה מוקדמת": בפשיטה של כוחות המשטרה של המחוז הדרומי נעצרה תושבת תל שבע, קרובת משפחה של בכיר בארגון הטרור חמאס, בחשד לקיום קשר עם פעילי חמאס והזדהות עם ארגון הטרור תוך ביצוע הסתה ותמיכה למעשה טרור בישראל.

חדשות1 באפריל 2024    דקה אחת
0

יריד שישי במדרחוב קק"ל חוזר

ביריד המתחדש יציגו מעל 30 דוכנים מקוריים לצד העסקים במדרחוב, הברים התוססים ושדרת האוכל העשירה במקום באווירה שמחה עם מופעים של נגני רחוב. לצד היריד חוזר גם שוק האיכרים המתקיים במימון המשרד הנגב, הגליל והחוסן הלאומי, ויציע תוצרת מגוונת ועשירה של חקלאי האזור

חדשות25 במרץ 2024    דקה אחת

כתיבת תגובה