חדשות

דיור מוגן?

חדשות21 בינואר 2020    דקה אחת
1

גופת גבר ערירי נמצאה בדירה בב"ש במצב ריקבון מתקדם

דיור מוגן?
צילום: דוברות זק"א

סמוך לשעה 15:00 התקבל דיווח במוקד זק״א על גופת גבר שנמצאה במצב ריקבון מתקדם, ברחוב אליהו הנביא בבאר שבע.

שמעון זגורי מתנדב זק"א באר שבע סיפר: "מדובר במראות קשים ומזעזעים. גופת גבר ערירי בן 74 נמצאה בדירה בבניין של דיור מוגן, לאחר שנפטר ככל הנראה לפני למעלה משבוע. כשהגעתי למקום היה ריח נוראי, השכנים שהרגישו את הריח הבלתי נסבל הזעיקו את המשטרה והכיבוי שפרצו לדירה ומצאו את גופת המנוח במצב קשה מאוד. פרמדיק מד"א אישר את מותו, מתנדבי זק״א באר שבע מטפלים בגופת הערירי ובאיסוף הממצאים בזירה הקשה".

זגורי הוסיף: "עצוב שמה שהציק לשכנים זה הריח, ולא דאגו לשכן הערירי. כולנו חייבים לדאוג לשכנים העריריים והבודדים ולא לחכות לריח הנוראי שיבשר את הבשורה הקשה. אנא שימו לב לשכנים שלכם לפחות פעם ביום לראות שהכל בסדר כי אין מי שידאג להם. ככה תצילו את חייהם רגע לפני שיהיה מאוחר מידי".

כתבות נוספות בחדשות

0

תושבת תל שבע נעצרה בחשד לקדר עם...

"זריחה מוקדמת": בפשיטה של כוחות המשטרה של המחוז הדרומי נעצרה תושבת תל שבע, קרובת משפחה של בכיר בארגון הטרור חמאס, בחשד לקיום קשר עם פעילי חמאס והזדהות עם ארגון הטרור תוך ביצוע הסתה ותמיכה למעשה טרור בישראל.

חדשות1 באפריל 2024    דקה אחת
0

יריד שישי במדרחוב קק"ל חוזר

ביריד המתחדש יציגו מעל 30 דוכנים מקוריים לצד העסקים במדרחוב, הברים התוססים ושדרת האוכל העשירה במקום באווירה שמחה עם מופעים של נגני רחוב. לצד היריד חוזר גם שוק האיכרים המתקיים במימון המשרד הנגב, הגליל והחוסן הלאומי, ויציע תוצרת מגוונת ועשירה של חקלאי האזור

חדשות25 במרץ 2024    דקה אחת

כתיבת תגובה

  • רפי

    זה לא דיור מוגן!!! בניין פרטי