חדשות

מינוי חדש ברשות לפיתוח הנגב

חדשות19 בינואר 2020    דקה אחת
0

פלורין גדלבסקי שכיהנה בשנים האחרונות כמנהלת פרויקטים ברשות, וניהלה את המיזם הכלכלי המצליח "ביזבנגב", תשמש כסמנכ"לית הרשות לפיתוח הנגב

מינוי חדש ברשות לפיתוח הנגב
פלורין גדלבסקי. מרכזת משאבי אנוש ב"ברן" לסמנכ"לית ברשות לפיתוח הנגב | צילום: אור אלכסנברג

מנהלת הפרויקטים ברשות לפיתוח הנגב פלורין גדלבסקי מונתה באחרונה לסמנכ"לית הרשות, זאת לאחר שזכתה במכרז לתפקיד. ל"שבע" נמסר, שגדלבסקי (37, נשואה ואם ל-2 בנות) החלה את דרכה המקצועית בקבוצת "ברן", שם עבדה כרכזת משאבי אנוש ופרויקטים. לאחר 4 שנים ב"ברן", מונתה למנהלת משאבי אנוש בחברת "שוב-אלי", ולאחר מכן ניהלה במשך יותר מ-5 שנים את תחום היזמות והפרויקטים במרכז לטיפוח יזמות מט"י באר שבע והנגב.

הסמנכ"לית הטרייה נולדה בבריה"מ, עלתה לארץ בגיל 8, והיא בעלת תואר ראשון ושני במינהל עסקים מאוניברסיטת בן גוריון. את דרכה ברשות לפיתוח הנגב החלה גדלבסקי ב-2015 כמנהלת מיזם "ביזבנגב". ב-3 השנים בהן ניהלה את המיזם, היא הצליחה לבנות מותג מצליח ומוכר, ורתמה אליו יותר מ-50 מוסדות עוגן ו-2,800 עסקים מקומיים הפעילים בזירת המסחר של הפורטל האינטרנטי המצליח "ביזבנגב". כמו כן, כיהנה גדלבסקי בשנים האחרונות כמנהלת הפרויקטים והפיתוח הכלכלי ברשות. במסגרת תפקידה, יצרה בין היתר שיתוף פעולה אסטרטגי עם משרד הביטחון לשילוב ספקים מהנגב בפרויקט הלאומי של הקמת קריית התקשוב הדיגיטלית ושיתופי פעולה מחוללי שינוי בתחום הבריאות עם אוניברסיטת בן גוריון.

כתבות נוספות בחדשות

0

תושבת תל שבע נעצרה בחשד לקדר עם...

"זריחה מוקדמת": בפשיטה של כוחות המשטרה של המחוז הדרומי נעצרה תושבת תל שבע, קרובת משפחה של בכיר בארגון הטרור חמאס, בחשד לקיום קשר עם פעילי חמאס והזדהות עם ארגון הטרור תוך ביצוע הסתה ותמיכה למעשה טרור בישראל.

חדשות1 באפריל 2024    דקה אחת
0

יריד שישי במדרחוב קק"ל חוזר

ביריד המתחדש יציגו מעל 30 דוכנים מקוריים לצד העסקים במדרחוב, הברים התוססים ושדרת האוכל העשירה במקום באווירה שמחה עם מופעים של נגני רחוב. לצד היריד חוזר גם שוק האיכרים המתקיים במימון המשרד הנגב, הגליל והחוסן הלאומי, ויציע תוצרת מגוונת ועשירה של חקלאי האזור

חדשות25 במרץ 2024    דקה אחת

כתיבת תגובה