חדשות

למצות זכויות מול "מי שבע"

חדשות19 בינואר 2020    דקה אחת
0

נציגי התאגיד השתתפו ביריד מיוחד במרכז "סטארט-אפ" בבאר שבע # מנכ"ל "מי שבע" מריו לובטקין: "מתן שירות מקצועי ומקיף לתושב ממוקם בראש סדר העדיפויות של התאגיד"

למצות זכויות מול "מי שבע"
"שירות מקצועי ומקיף". נציגי "מי שבע" ביריד | צילום: באדיבות "מי שבע"

מרכז הצעירים העירוני "סטארט-אפ" השייך לחברת "כיוונים" ועיריית באר שבע, קיים באחרונה יריד "מיצוי זכויות", במטרה להנגיש לתושבים מידע בנושאים שונים, לרבות הצגת שירותים דיגיטליים. ל"שבע" נמסר, שביריד השתתפו נציגי גופים רבים, ביניהם תאגיד המים והביוב "מי שבע'.

עשרות המבקרים ביריד נחשפו גם לזכויותיהם, ושמעו 2 הרצאות מקצועיות: "כיצד לקרוא תלוש שכר? מה מגיע לי בעצם"? (הרצאה שסיפקה מידע והכוונה על תלושי שכר, חוקי עבודה, זכויות העובד וכו') ו"בנקים ואשראי" (הרצאה שגישרה על פערי המידע בהתנהלות מול הבנקים, חברות האשראי ומה שביניהם). בנוסף ל"מי שבע" נכחו במקום גם נציגי גופים כמו המוסד לביטוח לאומי והעירייה בנושא הארנונה. הנציגים של "מי שבע" הקימו עמדה ייעודית למתן מידע על השירותים השונים בסיוע והכוונה בפעולות אל מול התאגיד, כולל הצגת השירותים הדיגיטליים וסיוע בהרשמה לאפליקציה.

מנכ"ל התאגיד, מריו לובטקין: "הפעילות המבורכת של 'מי שבע' עם 'סטארט-אפ' היא חלק חשוב בהעצמת הקשר עם הקהילה בבאר שבע. התאגיד ימשיך לפעול גם ב-2020 לקידום קשר מעמיק עם הקהילה, ולייעל את השירות לתושב במקביל להשקעת המשאבים הנדרשים לטובת הנושא. מתן שירות מקצועי ומקיף לתושב ממוקם בראש סדר העדיפויות של תאגיד 'מי שבע'".

כתבות נוספות בחדשות

0

יריד שישי במדרחוב קק"ל חוזר

ביריד המתחדש יציגו מעל 30 דוכנים מקוריים לצד העסקים במדרחוב, הברים התוססים ושדרת האוכל העשירה במקום באווירה שמחה עם מופעים של נגני רחוב. לצד היריד חוזר גם שוק האיכרים המתקיים במימון המשרד הנגב, הגליל והחוסן הלאומי, ויציע תוצרת מגוונת ועשירה של חקלאי האזור

חדשות25 במרץ 2024    דקה אחת
0

עוצמה נשית בחזית ובעורף

מאות השתתפו באירוע הצדעה לנשים שהתקיים בבאר שבע

חדשות21 במרץ 2024    דקה אחת

כתיבת תגובה