חדשות

"גנים בטוחים" לפי התקן בבאר שבע

חדשות14 בינואר 2020    דקה אחת
0

מעונות היום של חברת "כיוונים" הוסמכו בהתאם לתקן המחמיר ביותר בארץ

"גנים בטוחים" לפי התקן בבאר שבע
בדיקה מחמירה. מעון יום שנבדק | צילום: באדיבות "כיוונים"

לפי התקן: מעונות היום לילדים המופעלים בידי חברת "כיוונים", החברה לתרבות הפנאי בבאר שבע, עברו בהצלחה את מבחני מכון התקנים הישראלי בהתאם לתקן החדש והמחמיר ביותר: "גן בטוח". ל"שבע" נמסר, שהתקן החדש, המוגדר כתוספת לדרישות הבטיחות הבסיסיות במעונות ובגנים ולא כחובה, הוא דוגמה נוספת להרחבה עצמאית של תחום הבטיחות בחברה, לאחר שהציבה בתחילת השנה מצלמות בכל המעונות שלה בבירת הנגב.

באחרונה, פרסם מכון התקנים הישראלי (מת"י) תקן בטיחות חדש בשם "גן בטוח", שהוא לטענת אנשי המכון התקן המחמיר ביותר בארץ, בנושא בטיחות גני ילדים ומעונות יום. ב"כיוונים" המפעילה ברחבי העיר 7 מעונות יום לילדים בבאר שבע, דרשו לעמוד בתקן החדש. אחרי מספר בדיקות של נציגי מת"י, קיבלו כל 7 המעונות את תעודת "גן בטוח" כהוכחה שנמצאו עומדים בכל דרישות הבטיחות.

במהלך הבדיקה, עברו מהנדסי מת"י על כלל האביזרים בכל מעון, לרבות צעצועים, כיסאות ילדים, הליכונים, עריסות ומיטות. בבדיקה בוחנים המהנדסים האם המוצר בטיחותי לחלקי גוף של ילדים, האם יש פוטנציאל פגיעה לילד מהמוצר והאם המוצר עצמו עומד בתקני הבטיחות מבחינת חומר ייצור, צבע ועוד. בסיום הבדיקה הראשונית, מקבל המעון דוח מפורט על כלל האביזרים, ומוצר שנמצא פגום מסולק משטחו.

שי לוצקי (ממונה בטיחות וגהות בחברת "כיוונים"): "יזמנו וליווינו את פרויקט 'גן בטוח' ב'כיוונים', כדי לוודא עמידה בתקנים המחמירים ביותר. למרות שאנו מפוקחים באופן שוטף מול משרד הכלכלה ומשרד הבריאות, החלטנו לבצע בדיקה נוספת לפי הדרישות של מת"י. אני מודה לעובדי חברת 'כיוונים' על הליווי הצמוד של הפרויקט והטיפול במעונות היום. 'כיוונים' רואה בבטיחות הילדים ערך עליון, והפעולות שלנו בנושא הן המשך ישיר לכך".

כתבות נוספות בחדשות

0

תושבת תל שבע נעצרה בחשד לקדר עם...

"זריחה מוקדמת": בפשיטה של כוחות המשטרה של המחוז הדרומי נעצרה תושבת תל שבע, קרובת משפחה של בכיר בארגון הטרור חמאס, בחשד לקיום קשר עם פעילי חמאס והזדהות עם ארגון הטרור תוך ביצוע הסתה ותמיכה למעשה טרור בישראל.

חדשות1 באפריל 2024    דקה אחת
0

יריד שישי במדרחוב קק"ל חוזר

ביריד המתחדש יציגו מעל 30 דוכנים מקוריים לצד העסקים במדרחוב, הברים התוססים ושדרת האוכל העשירה במקום באווירה שמחה עם מופעים של נגני רחוב. לצד היריד חוזר גם שוק האיכרים המתקיים במימון המשרד הנגב, הגליל והחוסן הלאומי, ויציע תוצרת מגוונת ועשירה של חקלאי האזור

חדשות25 במרץ 2024    דקה אחת

כתיבת תגובה